hm...jeg lurer litt

cerize

Betatt av forumet
har lest en del innlegg her inne i det siste.. hvorfor er det slik at noen blir satt igang 10 dager over?? jeg også vil..men får ikke før 14 dager over..!! har mista heilt troa på at det skjer naturlig, og no begynner jeg å få angst..blir satt i gang den 30 mai..og har examen 1 juni..wæææ

Huffda, da tror jeg ikke du rekker eksamne for å være ærlig!!
Er enig med deg at jeg syns alle er til stripping, og får ,modningsgele osv lenge før de er på overtid.
Jordmor min sa at stripping ofte bare førte til maserier og sjelden gav den rette effekten. Må jo være det beste at ting får skje naturlig uten mas og masse greier opp i skjeden... vet ikke jeg, men syns det virker som mange maser ut ungene sine.

Håper du får ioppleve at ting skjer naturlig kjære!!!!
Du er flink som holder ut, 10 dager etter termin....Men husk at ogdå de som setter termin er menneskelige og kan bomme noen dager!!!

Klem fra J.elise.

ja lurer også på det med koffor det er forskjelligt til igangsetting....har eksamen 14 dager etter terminen min.såååå har sååå lyst å få den unnagjort...så slipper eg tenke mer på den...så skjønner deg godt på den...men går eg på overtid så får eg mestsannynlig ikke tatt den[&:] 

jeg også har reagert på at det er så mange som blir strippet, til og med før termin.. her lest at man IKKE skal bli strippet før termin!!! Modningsakupunktur har jeg vurdert, men må jo betale for det selv hvertfall før termin.. tenker at ungen får komme når den er klar. Tror ikke du rekker eksamen, og hvis du rekker den så kommer vel tankene til å være et helt annet sted. Jeg ville utsatt eksamen..får jo mer penger fra lånekassen da, hvertfall hvis det et avsluttende eksamen.. Lykke til.. Håper det snart ikke er fler igjen av oss her inne..

hmmm..... det er ikke tilfelle i oslo iallefall, jeg er 13 dager over termin og hadde overtidskontroll på Ullevål i dag- der var det fullt og jeg ble sendt hjem etter kontrollen med ny time i morgen..... selv om jeg var moden og klar for igangsetting...... så tar de kanskje vannet i morgen.....håper jeg.... og jeg vet at termindatoen er helt korrekt![:D]

jeg ble satt igang 9 dager etter termin av mange grunner. den ene var at jeg hadde gått med 4 cm åpning i en ukes tid, jeg har problemer med ryggen(ble så gale på slutten at jeg ikke kom meg ut av sengen hvis jeg lå i mer en 1/2 time, jeg var utslitt og jeg hadde symptomer på kansje begynnende sf.
Jeg fikk en stikk pille kl 14. og kl 20.23 var hun ute.

takker for svar:D har selv vært til jordmor for å bli strippet, men siden jeg ikke hadde åpning eller var moden så gjorde hun ingenting..men er det sånn at når man blir innlagt til igangssetting så er det sjanse for å bli sendt hjem igjen?????

regner med det ikke blir examen på meg nei...hehe, kanskje like greit siden jeg ikke har begynt å lese enda[:)]

Jeg ble lagt inn til igangsetting 6 dager over terminen (fødte dagen etter) fordi jeg var så sliten og kjempe plaget med bekkenet... Tror de tok i betrakning at jeg hadde fire små barn hjemme fra før, og at jeg hadde svangerskapsdepresjoner.
Må si jeg er imponert over dere som går to uker over tiden. Jeg syns det var pyton å gå en uke over...

Back
Topp