hm,hva kledde jeg best??

Astrone~Laluna

Forumet er livet
har veeeeldig lyst til å ta vertikale labret en min igjenn,men tenker kanskje det er litt mye...

hehe,sløv som pokker,men hadde ikke så mangen bilder med den på...(er den med munnen det er snakk om)

-------------------------

har denne no,så blir kanskje litt voldsomt.....

Eg synst den du har er veldig kul eg!

Evnt so kan du jo få ein horisontal. (slangebitt eller sånn stang horisontalt i leppa). So vert det ikkje sånn "tri på rad" over leppa liksom...

ORIGINAL: Syma

Eg synst den du har er veldig kul eg!

Evnt so kan du jo få ein horisontal. (slangebitt eller sånn stang horisontalt i leppa). So vert det ikkje sånn "tri på rad" over leppa liksom...

ja,takk har vurdert det [;)]
har vurdert en liten ring også[:)]

Jeg syns den øverste var finest på deg[:D]

ORIGINAL: Lissyjane

Jeg synes du kan ta ut den over leppen. Den i leppen og mellom øynene synes jeg var fine[:)]

ja,sant[:D][:D]
vanskelig......liker jo den jeg har no og[;)][8D]

ORIGINAL: Astrone~Laluna

Jeg synes du kan ta ut den over leppen. Den i leppen og mellom øynene synes jeg var fine[:)]

ja,sant[:D][:D]
vanskelig......liker jo den jeg har no og[;)][8D]

Ja er skikkelig vanskelig. Når du skal ta vekk en piercing så får man litt seperasjonsangst hehe

haha,der sa du det[;)][:D]
-må tenke litt til føler jeg-[8D]
men takk for innspill[;)]

syns du var aller finest med den i leppa =)

Så pen du er Astrone[:)]

Jeg aner egentlig ikke hva du passet best jeg, men selv ville jeg nok hatt bare en av delene, sansyligvis den i underleppa.

Drit spreke alle 3 [:D] liker veldig godt den mellom øynene jeg da[:D] men 3 på rad nedover kan nok bli litt mye ja[;)]

ORIGINAL: ~Maddy~

jeg syntes du skal ta den i leppa igjen,drit fin! men samtidig da,så syntes j du kan ta ut den andre kula under nesa der[8D]

Back
Topp