hm hva gjør jeg

EmmaT

Gift med forumet
småen våkna i natt kl 04. han hosta og hosta, tok tempen på han .. som var på 37,9. ikke så alt for mye, men normaltempen hans er 36,8 så litt er det jo.

kl 07 ringte jeg jobben og sa jeg ble hjemme.
kl 07.20 våkner småen UTEN feber .. ferdig utkvilt tydeligvis etter å ha holdt meg våken hele natten [8|]

nå ligger tempen på 37, 2 - 37, 5 [>:] og han er fin i formen. i barnehagen hadde jeg ikke sendt han uansett, men ikveld skulle jo jeg på årsfest med jobben. småen skulle på overnatting.

så nå er jeg usikker her ..

Hva ble det til?[8|]

Jeg skjønner dilemmaet ditt.

Min mening er at når han ikke var sykere enn det han tydligvis var, så er det greit å sende ham "bort" i kveld, i hvertfall om han er hos noen han og du er trygg på (og det er vel gjerne til trygge personer man sender barna på overnatting[;)]).

Jeg synes heller ikke at noen på jobben burde synes det er veldig rart hvis du drar på fest om kvelden selv om han var bittelitt syk på morgenen. Det er jo tross alt sånn at når barna er småsyke kan de ikke i barnehagen, og på dagtid er det gjerne vanskelig å få noen andre til å passe barnet også. På kvelder og helger derimot er det gjerne lettere å få barnevakt, og det er jo ikke noe galt i det så lenge han ikke er veldig syk.

Er ikke småen hos pappa'n av og til i helgene? Det blir jo nesten det samme om han egentlig skulle dit eller om noen andre har ham over natten. Du hadde sendt ham til pappa'n i helga hvis det hadde vært planen, ikke sant?

heisann, jo jeg sendte han avgårde jeg. han ville det selv og. har jo vært syk med hoste og feber jeg hele denne uken, derfor jeg var så rask med å holde han hjemme. trodde jeg hadde smitta han, men det gikk visst nok veldig fort over på han *bank i bordet*

så jeg hadde det kjempe kjekt igår ja [:D]

Så fint at du koste deg![:D]

off, småen hadde 37,9 i feber igår kveld .. og 38,3 nå [&o] blir nok ikke barnehage på han imorgen heller. 

Det er jo kjedelig da.[&o] Men sånt som kan skje. Han ble jo ikke dårligere bare av å sove et annet sted natt til lørdag, et er nok en tilfeldighet. Jeg skjønner hvis du synes det er litt leit i forhold til jobben, syk fredag, fest om kvelden og så syk igjen på mandag.[8D] Men du får bare forklare det slik det er. De du jobber med er jo vant til barn, og vet at ting kan snu fort.[;)]

bryr meg ikke noe spesielt om de skulle tenke eller si noe på jobb. det jeg syns er rart er at ungen ser ikke syk ut i det hele tatt. hadde jeg ikke tatt tempen på han så hadde jeg aldri trodd han hadde feber. han springer rundt, spiser godt .. og er blid og gla.

nå ligger den på 38,6 [>:]

gruer meg igrunn til en ny kjedelig inne dag [&o]

Det er ikke alltid så godt å si hva det er med dem, det hender de blir syke på litt sånne "merkelige" måter. Får håpe feberen blir fort borte da, og at han snart er klar for barnehagen igjen.[:)]

Back
Topp