Hm.. hva er dette? *scrapping*

• Trådstarter Trådstarter Choice
  • Opprettet Opprettet
C

Choice

Guest
Er noe som var med i en pakke jeg kjøpte på auksjon her for en stund siden.. Fikk 4 pakker da, fra Vilsågjerne, siric, ~monicola~ og ei til:)

Asså.. ser det står "Create a sticker" på... men hvordan, hvorfor, hvaadaa? [:)][:D]

Altså... Du legger det du vil ha lim på nedi hullet på toppen... Så trekker du i remsa ved rivekanten... Da vil du få det ut med lim på og et beskyttelses lag oppå... Man bruker et eller annet til å gni rundt kantene på det man skal lime på og så drar man av beskyttelsespapiret og vips så har man et "klistremerke" som kan limes på en LO eller et kort. Jeg bruker denne mye til bokstaver og die-cuts [;)]

Oj.. smaart! Hvor kjøper man nytt limbånd når det er oppbrukt da:)? Hehe.. TAKK Kaoleena for kjapt svar altså[:D]

Det er flere nettbutikker som har refill til denne, både permanent og removable [;)] Det er bare å sjekke under Limprodukter. Jeg husker hvert fall at Time Foto har [:)]

Ah.. hva menes med permanent og removable? Altså.. vet hva det betyr, men hva menes med det i scrappeverdenen[8D][:)]?

Det betyr akkurat det det betyr [8D] Dersom limet er removable kan du flytte på ting etter at du har limt dem fast, er limet permanent så må ting være der de først ble plassert [;)] 

anbefaler deg å bare bruke refillen jeg, og droppe den X`en-da sparer du MYE lim![;)]

Back
Topp