hm er dette normalt???

ninamerete

Flørter med forumet
Hei jeg er nå 5+1 og det jeg lurer på er det normalt at graviditetstegnene kommer og går???? i går så hadde jeg nesten ikke vondt i brystene,men det har kommet seg litt i dag,og er det slik at smertene i magen kommer og går også???? syns det er veldig lite smerter i magen om dagen??? kommer noen stikk innimellom,kan gå noen dager imellom..
uff blir gal av dette her....

Titter innom fra november*

Jeg hadde varierende symptomer i begynnelsen, men kjente alltid litt i brystene, selv om de ikke var dødsvonde. Stikkningene fra livmoren som strekker seg kommer og går hele tiden. Er enda gravid ;)
Om en ukes tid kommer sikkert kvalmen, og den kan komme å gå også.
Kom i skikkelige rykk og napp hos meg. Dårlig en uke, fin i to.
Dårlig 3-4 dager, fin i to uker. Kjente litt småkvalme nesten hele tiden, men var skikkelig dårlig med konstant oppkast kun i perioder.
Tror det hjalp at jeg var sykemeldt fra jobb og fikk slappet av mye og stresset ikke =)

kvalmen og ømme pupper og tretthet kommer og går hele tiden her og. 

Æ trur d e heilt normalt ,trur itj du ska bekymre dæ

Jeg har kun hatt litt ømme bryster, men det er slett ikke hele tiden.. Forrige gang hadde jeg ingen symptomer før jeg ble supertrøtt i uke 7.. Og etter det kom kvalmen.. 

Jeg er i uke 5+6, og jeg har kun ømme bryster og er utrolig trøtt. Kjenner at jeg er "varm" nederst i magen, men det kommer og går. Har ikke vært noe kvelm enda, og håper jeg slipper det ;)

Back
Topp