Hm.... er det bare meg tro?

Chinchilla

Forumet er livet
Har sikkert vært masse tråder om dette før, har ikke fulgt med, men er det bare meg som ikke synes bleier og barnemat er spesielt dyrt???

Selvfølgelig kjekt med tilbud, 2 for 1 og alt det der, man leter jo etter gode dealer hvis man kan, men jeg har aldri reagert på prisene i utgangspunktet......

Noen andre som føler at bleieutgiftene ikke tar knekken på familieøkonomien?

Jeg føler ikke at det tar knekken på økonomien, men jeg syns det er drøyt med 90 kr for to pakker bleier liksom [8D]

hehe vi bruker tøybleier, og det koster noen kroner når man får helt dilla[:D]

bare på bleieboden.no å se, så skjønner du det selv[:D]

ORIGINAL: Puskinella

Jeg føler ikke at det tar knekken på økonomien, men jeg syns det er drøyt med 90 kr for to pakker bleier liksom [8D]

ORIGINAL: lykkeligmamman

hehe vi bruker tøybleier, og det koster noen kroner når man får helt dilla[:D]

bare på bleieboden.no å se, så skjønner du det selv[:D]

Nei takk..... er ikke så fan av tøybleier- men jeg synes de er veldig fine da![;)]

Jeg synes heller ikke det er noe stress.
Jeg hadde faktisk sett for meg at det var dyrere, så her er det en gledelig overraskelse.
Det har ikke gått noe særlig utover matbudsjettet selv om alt sånt legges under det.
Produsentene skal jo tjene litt også.
Og det skal være god kvalitet og da må det koste litt.
15 kr for et måltid- nei det er ikke dyrt.
Hvor ofte er det vi spiser middag for 15 kr per pers?

bleier i norge er billig. Etter å ha bodd i sverige hvor en pakke bleier koster 150 kr (mot 79 på rimi) synes jeg overhode ikke det er grunn til å klage. 

syns heller ikke det er spes. dyrt...
de minste bleiene som man gjerne bytter litt oftere er jo ganske billige..[;)]

Enig med deg der! Synes ikke det er spess dyrt!

Næh, syns igrunn det må være såpass. Man kan da ikke forvente å få slikt nærmest gratis heller[:)]

Nei, synes ikke det er dyrt.
Men når det er tilbud så er det lov å hamstre litt. Det gjør vi om vi finner tilbud ihvertfall [:D]

Nå synes jeg det er grisedyrt [8D] Nå har jeg jo sett og blitt vandt med litt andre tall [;)]

ORIGINAL: AnaBanana

Nå synes jeg det er grisedyrt [8D] Nå har jeg jo sett og blitt vandt med litt andre tall [;)]

Du asså.... [8D]

Jeg synes det er svindyrt, men det kommer jo helt an på hvilken inntekt man har.

ORIGINAL: Tanntrollet09

Jeg synes det er svindyrt, men det kommer jo helt an på hvilken inntekt man har.

Det har helt klart mye å si:)

Dere skulle hatt barn på nitti-tallet. Da hamstret man når det kostet 49 kroner pakken, for ellers kosta de faktisk 79 nesten over alt!

ORIGINAL: Puskinella

ORIGINAL: Tøsa

Jeg synes ikke det er dyrt i det hele tatt.
(men jeg benytter meg likevel av tilbud, dette gjelder på alle varer)

Selvfølgelig!

Nei det gjør oss ikke blakke akkuratt.. hehe [8D]

Kjøpte to pakker nå på Rema, måtte ha en hjemme og en i bhg. da så kassadama skikkelig lei seg ut, og da nå er det ikke tilbud lenger desverre [&:]
Jeg skjønte ikke no, skulle jo ha to pakker [8D] får vel lov å kjøpe to uansett..hahaha

Back
Topp