Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Er veldig greit når folk sier ifra.ellers blir jeg sånn "hæ? Er ikke det mamabear sitt profilbilde??"
![]()
Enig med denne hehe. Og kanskje lurt å varsle ekstra på de du snakker mye medByttet jo selv for en del måneder siden da jeg fant ut at det var greiere å ha et brukernavn jeg kan ha "resten" av tiden min på forumet og at tidspunktet var passende da jeg begynte å snakke med faste. Mye lettere at de da vet hvor jeg har blitt av
![]()
Hva het du før?![]()
Er veldig greit når folk sier ifra.ellers blir jeg sånn "hæ? Er ikke det mamabear sitt profilbilde??"
![]()
Ja jeg har for min del nettopp oppdaget at det finnes en annen bruker med samme brukernavn, og omtrent samme bilde, så da må jeg bytteEnig med denne hehe. Og kanskje lurt å varsle ekstra på de du snakker mye medByttet jo selv for en del måneder siden da jeg fant ut at det var greiere å ha et brukernavn jeg kan ha "resten" av tiden min på forumet og at tidspunktet var passende da jeg begynte å snakke med faste. Mye lettere at de da vet hvor jeg har blitt av
![]()

![]()
Håpefull og ventende
Var ikke veldig aktiv, så passet greit å bytte i "startfasen"![]()
Ja jeg har for min del nettopp oppdaget at det finnes en annen bruker med samme brukernavn, og omtrent samme bilde, så da må jeg bytteble jo helt forvirret selv hehe
![]()
Jepp - også er det en dårlig idé å bygge begge deler samtidig :')
Så jeg må selvfølgelig bytte profilbilde også, vil ikke være en "copycat"Ja jeg har for min del nettopp oppdaget at det finnes en annen bruker med samme brukernavn, og omtrent samme bilde, så da må jeg bytteble jo helt forvirret selv hehe
![]()
Så jeg må selvfølgelig bytte profilbilde også, vil ikke være en "copycat"
Så eneste måten å kjenne meg igjen på blir jo hvis jeg sier ifra![]()
Sånn for alltid?Ja! Det må en aldri finne på.
Men en blir busta om en blir quotet for da vises det gamle profilbildet.![]()
Åja.Husker det nicket.
![]()
![]()
Ja! Det må en aldri finne på.
Men en blir busta om en blir quotet for da vises det gamle profilbildet.![]()
Jaja pyttsann, valgte jo det navnet av en personlig grunn, så det er nå ikke det verste som kan skjeJa. Fant fort ut at man må tenke over hvilke bilder man har på profilen da de synes godt ved quotingKjent igjen flere brukere som har endret begge deler på det haha
![]()