Hm, bytte nick?

Zephyra

Forumet er livet
VIP
Sommerfuglene 2017
Januarlykke 2020
skal jeg bare gjøre det, eller må det "varsles" noe sted? :p

Er veldig greit når folk sier ifra. :P ellers blir jeg sånn "hæ? Er ikke det mamabear sitt profilbilde??" :P

Er veldig greit når folk sier ifra. :p ellers blir jeg sånn "hæ? Er ikke det mamabear sitt profilbilde??" :p

Enig med denne hehe. Og kanskje lurt å varsle ekstra på de du snakker mye med :) Byttet jo selv for en del måneder siden da jeg fant ut at det var greiere å ha et brukernavn jeg kan ha "resten" av tiden min på forumet og at tidspunktet var passende da jeg begynte å snakke med faste. Mye lettere at de da vet hvor jeg har blitt av ;)

Enig med denne hehe. Og kanskje lurt å varsle ekstra på de du snakker mye med :) Byttet jo selv for en del måneder siden da jeg fant ut at det var greiere å ha et brukernavn jeg kan ha "resten" av tiden min på forumet og at tidspunktet var passende da jeg begynte å snakke med faste. Mye lettere at de da vet hvor jeg har blitt av ;)

Hva het du før? ;)

Er veldig greit når folk sier ifra. :p ellers blir jeg sånn "hæ? Er ikke det mamabear sitt profilbilde??" :p
Ja jeg har for min del nettopp oppdaget at det finnes en annen bruker med samme brukernavn, og omtrent samme bilde, så da må jeg bytte :p ble jo helt forvirret selv hehe:wacky:

Er veldig greit når folk sier ifra. :P ellers blir jeg sånn "hæ? Er ikke det mamabear sitt profilbilde??" :P

Jepp - også er det en dårlig idé å bygge begge deler samtidig :')

Ja jeg har for min del nettopp oppdaget at det finnes en annen bruker med samme brukernavn, og omtrent samme bilde, så da må jeg bytte :p ble jo helt forvirret selv hehe:wacky:

Da er det greit å bytte. Skriv et innlegg på generelt med: MamaBear har byttet nick til ------ :)

Så jeg må selvfølgelig bytte profilbilde også, vil ikke være en "copycat" :p
Så eneste måten å kjenne meg igjen på blir jo hvis jeg sier ifra :p

Åja. :) Husker det nicket. ;) :p

Lagde den brukeren da jeg var 19 (tror jeg), helt i starten når jeg og samboeren min startet å prate om barn og satt en plan for prøvingen. Ser nå at innleggene var dog veldig umodne (i mine øyne) så vurderte å bare lage ny bruker. 2 år senere er jeg veldig fornøyd sånn over-all med hvordan jeg fremstår på forumet. Har mine diskusjoner, men svarer reelt og er høflig :)

Ja! Det må en aldri finne på. :p
Men en blir busta om en blir quotet for da vises det gamle profilbildet. ;)

Ja. Fant fort ut at man må tenke over hvilke bilder man har på profilen da de synes godt ved quoting ;) Kjent igjen flere brukere som har endret begge deler på det haha :P

Ja. Fant fort ut at man må tenke over hvilke bilder man har på profilen da de synes godt ved quoting ;) Kjent igjen flere brukere som har endret begge deler på det haha :p
Jaja pyttsann, valgte jo det navnet av en personlig grunn, så det er nå ikke det verste som kan skje :p
Men hva er egentlig quoting, er det når du trykker svar, som jeg gjør nå? Ser aldri bilder av den som blir quotet da...

Back
Topp