hjertevarmer!

vw*engel

Forumet er livet
Juli13-jentene
VIP
jeg var innom butikken i dag, og der så jeg ei jente i fra barnehagen...
ikke hvilken som helst jente, fordi denne jenta har alltid vært "mi". fra den dagen hu begynte
så har hun tydd til meg.
nå har jeg snart vært borte i fra jobb i et år, men enda så er hun like tussete når hun ser meg...
så hun stod å kikka litt sånn smått sjenert på meg, så jeg sier "hei johanne", og hele jenta strålte.
småtrippa og smilte. gikk noen skritt mot meg, så jeg spurte om jeg kunne få en kos. og hun kom i løpefart
og hoppa opp i armene mine og jeg fikk den superherlige klemmen!!!!

var vist planleggingsdag i barnehagen, så hun var med farmor på butikken :)

åh, den jenta "made my dag" !

Herregud så herlig 

Det er så herlig. Har også opplevd det samme med ei som jeg har i barnehagen. Men som oftest blir barna veldig sjenerte og ser rart på meg hvis de møter meg utafor barnehagen. Det er ikke meningen at de skal møte meg andre plasser enn i barnehagen, for de tror jo at jeg bor der.....[:D]

så kos!!!!

sånn er snuppa her i forhold til hu ene som jobba på småbarnsavdelingen, er så søtt

ORIGINAL: Bodda

Det er så herlig. Har også opplevd det samme med ei som jeg har i barnehagen. Men som oftest blir barna veldig sjenerte og ser rart på meg hvis de møter meg utafor barnehagen. Det er ikke meningen at de skal møte meg andre plasser enn i barnehagen, for de tror jo at jeg bor der.....[:D]

JA!
det som gjorde dette så godt også.
 for de bruker ikke å like å se oss andre steder enn i barnehagen... [:D]

ene gangen jeg var innom der, da var ellie bare noen uker gammel.
så kom faren sammtidig med meg, og da sprang hun heller til meg for at jeg skulle få kos, før hun gikk til far sin... hehe

Back
Topp