Hjertet slår

K.L#

Forumet er livet
Septembermødre <3
Marsmellows-15
hvis dagene stemmer som jeg bruker, så begynte hjertet å slå i dag! :D det er fantastisk å tenke på, og håper jo d er reelt at d slår! Første milepel. :) Synes d er fasinerende å følge med på utviklingen fra dag til dag..... :love017
 
Så utrolig herligt. Håper jeg og snart blir gravid så jeg kan få oppleve det samme:p:p:p.

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
 
Hvilken dag er det? 6 + et eller annet? Lurer på om mitt slår
 
Å hvor spennende :) Gleder meg til torsdagen for da skulle det begynne å slå + - noen dager dah hihi laughing7
 
Her skal det begynne p slå på mandag <3 5+4 :)

Ifølge bv appen begynte det i går, men det stod også sted et skulle begynne å slå 25 dager etter unnfangelse og det blir på mandag :)
 
Så gøy :) spennende tid vi har fremover :)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
 
Så gøy :) spennende tid vi har fremover :)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
Ja, det er det.. Mye nervepirrende, men også spennende, og forhåpentligvis gledelig :)
 
Ja, det er det.. Mye nervepirrende, men også spennende, og forhåpentligvis gledelig :)
Bare å komme seg over de første 12 ukene :) så blir det bedre :)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
 
Gleda meg i hel til å vera sån 14-15 veke! Då e du ganske sikker på at ting går bra:D å kanskje e magen begynt å komma litt og då:D
Det gjør jeg også! Da kan man virkelig begynne å slappe av ;) og gleder meg til magen begynner å bli ordentlig gravid mage ;)
 
Helt utrolig å tenke på at det er et bittebittelite hjerte som slår inni der. <3
 
Hvis jeg ikke har regnet feil, begynte det å slå på torsdag :)
Er så rart å tenke på at nå slår det to hjerter inni min kropp. Spennende :D
 
Back
Topp