Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Jeg har de siste dagene fått følelsen av at jeg har "hjertet" i halsen, eller at det er en klump i halsen som er vanskelig å svelge.
Litt vanskelig å forklare følelsen...
Sniker fra juli.
Jeg hadde en eller annen form for halsbrann i starten - og da var det akkurat som noe hadde satt seg fast i halsen min. Var vanskelig å svelge det bort. Hjalp med kald væske.
Har det sånn selv, kommer som regel av stress og når jeg er sliten.. Er bare hjertebank, men ganske ulilig følelse, prøv å slapp mer av og pass på å få i deg nok veske
Går litt i perioder til og fra. Merker det ikke hele tiden. Tror ikke det har sammenheng med når jeg ligger.
Lurer på om det kan ha sammenheng med at babyen ligger lenger ned denne gangen, og hvordan babyen ligger i magen? Har prøvd å undersøke når situasjonen oppstår og tror det kan ha sammenheng med press på blæren og at den rare følelsen i halsen kommer i den forbindelse?