Hjertesukk

Frøkenvims

Elsker forumet
Sensommerbarna 2016
Julegavene 2019
Vi er på pp 7. Ikm i disse dager, men blenda test nå nettopp. Så da gikk det ikke denne gangen heller... vet vi ikke har holdt på så lenge som mange andre her inne, og vi er forberedt på at det kan gå lang tid. Likevel kjenner jeg at skuffelsen er like stor hver eneste gang det mangler en strek på testen! Vi vil så utrolig gjerne... snart må det vel kunne klaffe? Snart er det vel vår tur?
I dag måtte jeg bare lufte tankene mine og få ut frustrasjon og skuffelse...
håper dere andre her inne lykkes bedre enn oss og at vi snart kan joine dere i termingruppa [emoji173]️ klem fra oss som så gjerne ønsker en liten spire!
 
Føler med deg. Samme her.. vi begynte å prøve i august 2017.. man blir like skuffet hver gang. men så lenge håpet er der er det bare å fortsette
 
Kjenner til følelsen, tok ganske lang tid for oss, selv om vi var klar over at vi trolig ikke kom til å få til naturlig så var jo håpet der, hver mnd! Like skuffa og lei hver gang.
 
Husker veldig godt hvordan testingen rundt ikm og dagen tr kom traff meg hardere for hver gang i fjor på denne tiden. Det er liksom himmelen eller den dype mørke kjeller. Ingenting i mellom. Alt avhenger av en rosa/blå strek. Sender deg en klem. Premien er verdt å vente på [emoji173]️
 
Husker veldig godt hvordan testingen rundt ikm og dagen tr kom traff meg hardere for hver gang i fjor på denne tiden. Det er liksom himmelen eller den dype mørke kjeller. Ingenting i mellom. Alt avhenger av en rosa/blå strek. Sender deg en klem. Premien er verdt å vente på [emoji173]️

Premien er uten tvil verdt å vente på!
Man er bare så utrolig håpefull i dpo-land! Så fallhøyden blir derfor utrolig stor.. Av en eller annen grunn synes jeg en blank test er «verre» enn mensen. Kanskje er det fordi ved mensen kan man se framover og gjøre seg klar for ny prøverunde... men ved blenda-test må du liksom gå enda noen dager å vente på det du ikke ønsker!
Hadde noen sagt at om 4mnd blir du gravid, hadde jeg lett kunnet vente! Men nå går man rundt å ikke aner om det skjer om 1 mnd eller 2 år... uvissheten er så kjedelig!
 
Back
Topp