Hjertesukk

Parmadilien

April 2013's alvemamma ♥♥♥
VIP
Haff.. Må bare klage bittelitt akkurat i kveld... Henger over doen hele tiden nå. Kaster ikke opp så mye, men tlr ikke gå fra, for føles som om det kommer konstant. På natten siver jeg max 2-3 tiner til sammen, pp en god natt.. Har konstant mareritt, er kald og varm om hverandre, alt er ubehagelig.. Klarer så vidt å hilde meg våken på dagtid, henger ikke med på noe.. Fatter ikke åssen jeg skal komme meg gjennom dagene, for ikke å snakke om ukene fremover :-(
 
Haff.. Må bare klage bittelitt akkurat i kveld... Henger over doen hele tiden nå. Kaster ikke opp så mye, men tlr ikke gå fra, for føles som om det kommer konstant. På natten siver jeg max 2-3 tiner til sammen, pp en god natt.. Har konstant mareritt, er kald og varm om hverandre, alt er ubehagelig.. Klarer så vidt å hilde meg våken på dagtid, henger ikke med på noe.. Fatter ikke åssen jeg skal komme meg gjennom dagene, for ikke å snakke om ukene fremover :-(

Har det litt som deg men må ikke henge over toalettet :/ brekker meg flere ganger daglig (lukt, mat osv - er veldig sensitiv i nesen) men har kun kastet opp en gang. Er 8+0 :) sover også dårlig på natten, våkner flere gang, varm og kald som du sier også må jeg opp å tisse 1-2 ganger. Er også sliten på dagen, men det er bare kroppen som sier ifra at den trenger hvile. Vet det er lett å si men en tur i frisk luft hjelper på kvalme og tretthet hos meg, selv om det er vanskelig å tre over dørstokken. Lykke til :)
 
Kvalme tilstede her og titt og ofte gjennom hele dagen. Samme som sist. Trøst deg med at det som regel går over etter et par uker. Kvalmen vell og merke. Har ikke sovet en hel natt siden jeg var 5 mnd på vei med 1. mann.. Han er 11 mnd nå...
 
Kvalme tilstede her og titt og ofte gjennom hele dagen. Samme som sist. Trøst deg med at det som regel går over etter et par uker. Kvalmen vell og merke. Har ikke sovet en hel natt siden jeg var 5 mnd på vei med 1. mann.. Han er 11 mnd nå...
Haha samma her! Søvnen forsvant de første ukene i svangerskapet med frøkna som straks er 14 mnd! :p
 
Henger meg på denne. Kvalmen begynte for noen dager si. Har ennå ikke kastet opp. Men er uggen hele dagen. Reagerer veldig på matlukt har jeg funnet ut. Blærk! Å kald og varm om en annen her og. Var ikke sånn med nr 1.
 
Huff, dette høres forferdelig ut. Kanskje du kan ta en tur til legen og høre om kvalmestillende?
 
Jeg hadde det sånn med førstemann.. Er dårlig denne gangen også, men ikke i nærheten av slik det var da. Du har all min sympati. Den kvalmen er helt forferdelig. .

Kanskje kvalmestillende kan hjelpe? Pass uansett på å få i deg nok vann hvis du begynner å kaste opp. Jeg spiste en del banan husker jeg, det smaker ikke så dårlig når det kommer opp igjen. ;)
 
Jeg hadde det sånn med førstemann, til ca uke 30.
Kvalmen ble bedre, men kastet opp daglig.

Det som hjalp mest var nok hvile.
 
Vips så kan det gå over :) Er nok mye hormoner akkurat nå. Ser du er seks uker og da skjer det jo en hel haug med lille i magen. Ønsker deg god bedring. Ingefær hjalp meg. Du får det på helsekost, så slipper du spise den fersk :)
 
Back
Topp