hjertesukk

pebbles

Gift med forumet
Dette er ikke et spørsmål, heller et hjertesukk. Jeg har jo vært plaget med kvalme og oppkast så langt i svangerskapet. Dette har resultert i at jeg til nå har bare gått opp 3,5 kg (var på kontroll igår), hvilket er veldig bra (har litt å ta av..). Nå har ENDELIG kvalmen roet seg virker det som, har ikke kastet opp på 6 dager! Og hva skjer da? Jo jeg får sykt lyst på sjokolade! Har spist mer sjokolade i går og i dag enn jeg har gjort siste halve året! Så til neste kontroll kommer sikkert vekta til å skyte i været, og jeg kommer til å bli stor som et fjell... Kan jo bare la være å spise sjokolade da, men det er jo så godt![8|]

Så godt å høre at kvalmen har sluppet taket da [:)]

Sjokolade ja.. he he.. Det legger seg nok på kroppen hvis du får dilla. Men må du kjøpe det da? Det man ikke har lett tilgjengelig, får man ikke spist heller [:D]
Sikkert lett for meg å si som aldri har vært noe fan av sjokolade..

Deilig å slippe kvalmen kan jeg tenke meg[;)] Har aldri vært plaget av det egentlig, bare i perioder nå på slutten, men har aldri kastet opp[:)] Spis det du har lyst på i svangerskapet, men høyt sukkerinntak kan resultere i svangerskapsdiabetes så vær forsiktig[:)] Spiser mye sjokolade jeg også, men har vært litt mer forsiktig nå på slutten[;)]

Jeg er også sjokoladesugen hele tiden! Før svangerskapet sa jeg at jeg skal i alle fall passe meg med godteri under svangerskapet[&:] For det er lett..... Tok nok munnen litt for full på forhånd, ja[;)]
Kunne spist godteri hele tiden, jeg. Det værste er at mange ganger klarer jeg rett og slett ikke la vær! Har tatt helt av i jula, siden vi har så mye snadder i huset også[;)]
Det rare er at jeg har ikke lagt så utrolig mye på meg. Jeg har spist mye under hele svangerskapet, og har nå lagt på meg 10 kg. Ikke så alt for ille det vel?
Forbrenninga mi har nok økt mye etter jeg ble gravid.
Moralen min er: Kos deg med sjokolade, du!!!![;)]

Så deilig å se at kvalmen har avtatt da,snuppa [:D][:D][:D] Kos deg med sjokolade du, så kan du heller jage kattene sjøl for å trimme det av igjen [:D][:D][:D]

Alt med måte. Lettere sagt en gjort. Jeg er sulten hele tiden. Skal begynne med yoga og pilates nå så da kan jeg spise uten dårlig samvittighet. Sjokolade er godt ja.[:D]

Åhh som jeg angrer den sjokoladeorgien jeg hadde på dagen idag! Har vært fryktelig kvalm i kveld, og jeg lover herved at jeg aldri mer skal spise sjokolade! [:'(]Men takk for oppmuntringen jenter![;)]

ORIGINAL: pebbles

Åhh som jeg angrer den sjokoladeorgien jeg hadde på dagen idag! Har vært fryktelig kvalm i kveld, og jeg lover herved at jeg aldri mer skal spise sjokolade! [:'(]Men takk for oppmuntringen jenter![;)]

Uff, den er fæl, den følelsen etter å ha fått for mye godis!
Jeg spiser nesten aldri godteri til vanlig jeg, men etter at jeg ble gravid har jeg fått en øket apetitt virker det som, og hjemme hos mor og far i jula har det stort sett stått sjokolade framme i ei skål...gjett hvem som har fått et voldsomt inntak av sukker, da! Stakkars kroppen min er ikke vant med slikt... Nei, man må skjerpe seg. Har vært ute og kjøpt masse frukt i dag da, så det kan stå et stort og fristende fruktfat også på bordet, og så får man tenke seg om å velge riktig... [;)]

Synes du fortjener litt sjokolade jeg nå,snuppa mi[;)]

Jeg har spist det jeg ville av sjokolande hele svagerskapet eller jeg har spist alt hva jeg har ville ikke tenkt så mye på vekta.
Men har kunn gått opp 3 kilo (var hos legen for en uke siden)
Spis det du vil og tenk på å få det bort etterpå heller [;)]

Back
Topp