Hjertesukk...

***Snuppesnella***

Blir kjent med forumet
Jeg er helt utrolig glad for å ha testet positivt, men jeg er så utrolig nervøs for om dette skal gå bra! Klarer liksom ikke helt å glede meg enda. Men det blir nok! Bare dagene går nå, og jeg får vært på første ultralyd (uke seks eller sju), tror jeg skuldrene skal bli senket! Jeg har mistet to ganger i år, og ingen kan si hvorfor.... Det kjennes "riktig" ut denne gangen, men..... åååå. Noen som har det som meg? Tenker på det HELE tiden! I morgen er jeg på IKM dag, tenker å ta en ny test på lørdag så lenge TR ikke kommer. Men det gjør hun jo IKKE! Det var dagens utblåsning fra meg![:'(][&:]

Uff, er ikke noe kjekt å føle det slik. Får håpe tiden går kjapt slik du får komme på ul å se at alt står bra til![:)] Har mistet en gang selv så går rundt å bekymrer meg jeg også, føler jeg må gå på do å sjekke om jeg har fått mensen hele tiden[8D] ALT går fint skal du se![:D] Spira klorer seg nok fast denne gangen![:)]

Ja, jeg føler det akkurat som deg!!! Tror ikke jeg klarer å "tro" det før jeg har sett et bankende hjerte på ul... fikk beskjed om ca uke 8 jeg, da jeg hadde min MA.

Jeg har bare mistet en gang før, men likevel er jeg veldig nervøs. Skjønner godt at du er redd som har mista to ganger.

Men vi SKAL klare det, sant???

Jeg har ikke mistet noen gang før.. men jeg går rundt å tenker hele tiden at det skjer sikkert DENNE gangen siden jeg ikke har gjort det før.. kan vel ikke være sååå helldig å oppleve 3 svangerskap og få gå ut med alle..

Må ofte på do for å sjekke om det kanskje har kommet blod eller noe, men har jo ikke det.. hadde liten småblødning i uke 6 sist med minstemann.. var på jobb.. helt noia.. og akkurat det sitt igjen ennå..selv om det bare var liten uskyldig blødning.

Off. nei.. håper det går bra med oss alle her inne [:)]

JA! Det skal vi! Alle spirene sitter fast som bare det! Tror nok jeg mistet 2. gang fordi ting ikke var helt i orden etter MA i februar. Syklusen var helt på snurr, men nå føler jeg at ting liksom er i orden!

Bra! fint å ha den følelsen. Jeg føler egentlig også det nå, men har på en måte BESTEMT meg for ikke å glede meg for mye før jeg SER at hjertet banker. Åååå, det blir så bra!

samme her også... ganske nervøs etter MA en sisst!!
Har sendt forespørsel om tidlig UL denne gangen jeg også da! kommer til å være urolig helt til jeg har sett et bankende hjerte! Men prøver å ikke tenke sååå alt for mye på det. Det går bra denne gangen, med oss alle. D ska d!![:)]

Jeg kjenner den følelsen, men jeg sier en ting

*bank i bordet, dette går bra*[:D], ikke sant? Jeg og tenker på det, men jeg er nok litt sånn at om jeg tenker for mye på det, skjer det... om dere skjønner? Derfor: positiv tankegang[;)]

Jeg har *bank i bordet* aldri mistet før, men i første svangerskap var jeg virkelig nedfor. Var livredd for å miste jenta vår. Tok gtester langt ute i svangerskapet [&:] Var redd helt til vi satt hjemme med vesla trygt i armene, og da startet bare flere bekymringer.

Heldigvis hadde vi både jordmor, helsesøster og en fantastisk fastlege i ryggen underveis. Så vil minne dere på at det finnes litt støttende hjelp å få der ute [:)] 

Denne gangen SKAL jeg nyte svangerskapet! Har bare bestemt meg for det [:)] 

Back
Topp