Hjertesukk og takk!

Rock Mommy

Elsker forumet
Septemberlykke 2015
Vært en lang og tung helg, er sliten i mammahjertet og hodet så holder det kort. Men ville gjerne takke alle go jentene som har sendt lykkeønsker og godbedring hislner til oss, spesielt lille knøttet som fikk seg en kraftig lungebetennelse og har tilbragt de to siste dagene på lekevakt og sykehus. Idag fikk vi dra hjem med hestekur, så håper vi han blir fort frisk :D

*klem*

Håper medisinen virker fort!!!! :-) fortsatt god bedring te lillegutt!!

Håper han snart blir bedre!!

Masse klemmer....rett og slett......

Offda, hørtes ut som om dere har hatt nok nå altså! God bedring til lille gullet!!

Uff, har ikke fått med meg dette jeg..

Så godt at han har fått den hjelpen han trenger! Masse god bedring!

GO JENTENE, altså :)

Det går veldig bra i forhold til at han er syk. Merker det faktisk ikke på han annet enn at han enda har stygg hoste og at han er mye trøtt og sover mer enn vanlig. Sikkert et godt tegn det :)  Gubben kom vel over "sjokket" igår og våkna med stressnakke idag :p  Mammahormonene mine har vært i høyspenn så lenge at jeg føler meg som en zombie, jobber, rydder, lager mat og sover :)

Er utrolig stolt over knøttet! Blitt dratt, stukket, pirket på, bølla med av sikkert 30 forskjellige leger på disse dagene og har tatt det med godt mot (selv om han tydelig har sagt fra når nok er nok) men har vært lett og trøste og gjøre blid igjen :)

Igjen, takk for at dere er der jenter :) NÅ håper jeg det blir lenge til neste "greie" :p

ååj, dette har jeg ikke fått med meg.. men masse god bedring! :) håper medisinen funker fort

Back
Topp