hjerteslag

Qualitas

Forumet er livet
VIP
I går kveld prøvde vi denne angel sounden. Hadde egentlig ikke så stort håp om å høre noe siden det er så mange som ikke hører før mye senere.. men sambo reagerte først på at han hørte noe, så hørte jeg også fant vi et sted hvor vi hørte lyden tydligere. Og det kan ikke ha vært noe annet enn hjerte til den lille..

Vi prøvde å høre på hjerte mitt og hørte at det var den samma typen lyd bare ikke så sterk. Og mye raskere..[:)]

Vi telte slag og kom til 177 i minuttet... men er ikke det litt mye??[&:] eller var den kanskje i aktivitet bare?? våre hjerteslag er jo også høyere når vi er i aktivitet..

Det måtte ha vært babyen sine hjerteslag ja.. Var litt høyt ja, men som du sier så kan den jo ha vært i aktivitet... Min har målt opptil 160...  [:D]

Jeg lå, og kjente det ca 7/8 cm under navler. godt over skambeinet.

Jeg finner hjertelyden litt til høyre for lysken jeg. På venstre side. Og jeg ligger helt strak når jeg hører etter. Har vært ca 160 slag når jeg har telt.

Jeg har digital doppler og den viste 185-190 slag i minuttet for noen dager siden (var 12+1), synes også det var veeeeldig høyt!!! Men leste i sandviks bok at når man er omrking 9 uker, så slår hjertet i gjenomsnitt 177 slag i minuttet. Da kan det kanskje tyde på at spira holdt på med noe akrobatikk, slik at hjertet pumpet ekstra [;)]

Hvor er det dere kjøper dette utstyret? Jeg vil også ha![:)] Jeg har stetoskop, et gammelt et datteren min fikk av en lege for en stund siden. Men jeg hører nada! Hører mine egne slag, men ikke noe baby.... Men det er kanskje for svakt til at det høres gjennom slikt? Husker ikke hva legen brukte på maven min når jeg var gravid sist jeg, så altfor lenge siden....

jeg har også angelsound, men jeg finner ingenting... men jeg har vært på UL da... 3D UL.. så hjerte banket i 157.. legen sa det var normalt 

Back
Topp