Hjerteslag

Valhin

Betatt av forumet
Myte eller sannhet med tanke på kjønn? Hva mener/tror dere? :)

Tror det ligger noe i det, men ikke før på slutten av svangerskapet :)

Har stemt på alle mine venninner og meg, så blir spennende å se om det stemmer på meg denne gangen også

Det var riktig her sist :)

I dag sa legen min at hun tipper det er jente, hjerteslaget lå på rundt 150 men hun sa at det er absolutt ikke noe man bør tro på :P

Stemte på meg sist. Har ligget på ca 165 slag i minuttet denne gangen. Blir spennende å se om det stemmer igjen :)

I dag fikk jeg vite at jeg skal ha en gutt så dette med hjertelyd stemmer ikke!!

Jeg tror også det er mest fra gammelt av man trodde på dette... ;)

Storebror lå på ca 140, mini i magen hadde 168 i dag og jordmor trodde det var ei jente

Jordmor tippet jente, ligger på 150. Kom hjem fra jordmor og sjekket helsekroner fra jeg var gravid med sønnen min, lå på 150 han også

Myten er vel at under 150 slag i minuttet tyder på gutt, mens over 150 blir jente.

Jeg har hørt over 140 er jente og under er gutt. Men det er jo myte, så det stemmer jo ikke på alle. Samme som dette med mageform, svigerinna mi hadde den klassiske guttemagen, rund som en fotball, men jente ble det, men ungen hadde jente"puls" da.

Forrige gang ble det gutt, hadde aldri mer enn 150 slag/min. Nå telte jeg 160 slag/min. Kanskje det er jente nå :-)

Hjerteslag målt til 160 mandag, ultralyd idag viste gutt :)

Det nok en myte, som stemmer ca halvparten av gangene. Som alle andre tegn som skal kunne si noe om kjønn. Men det er jo gøy med gjettelek :-)

Back
Topp