Hjerteslag

Side

Glad i forumet
VIP
Hva ligger deres babys hjerteslag på? Og si gjerne om dere vet om dere venter gutt eller jente også:) Noe som har erfart at den myten om hjerteslag over 140 antyder på jente og under på gutt?

I uke 12 ca, hadde fosteret hjerteslag på 160. Så på UL i uke 18 var den på 155. Og det blir jente. Så hos meg stemte det :-)

Vet ikke helt hva de ligger på denne gangen, men forrige gang lå de alltid mellom 135 og 145.. Det var en gutt da.

Her var det 152 sist- venter gutt så stemmer ikke her. Men hjerteslagene kan variere ganske mye alt etter hva fosteret bedriver..fra søvn til full action så kommer litt anpå når det blir målt. Er nok derfor teorien ikke stemmer for alle vil jeg tro:)

Æ hadd hjerteslag på rundt 140 begge gangan før,omtrent heilt likt å æ har jente å gutt Gangen her har dæm itj skreve nå enda :)

Ja, aktivitetet har nok noe å si :) jeg husker ikke hva førstemann hadde, for fikk aldri med meg helsekortet etter fødselen siden det skjedde så mye den gangen...Nå har den ligger på 142 og 140, så har ikke blitt no klok på det:p skal ringe sykehuset jeg fødte på sist for å få tilsendt mitt forrige. Synes det er litt interessant og spennende å se forskjellen.

Ved forrige graviditet lå hjerteslagene på 156 og det var ei jente. 
Denne gangen er de på 144 og nå venter jeg en gutt! Så det stemte ganske greit her :)

Finner forhåpentligvis ut i morgen hva det ligger på ... Har min første JM time da og jeg har skikkelig sommerfugler i magen nå :P

I dag la den på 145 sa jordmor , så da blir det spennende og se hva det er som gjemmer seg der til uka :-D

Storebror hadde 144 slag pr min og fikk høre at det var typisk gutt. Lillesøster ligger rundt 156 slag pr min

I uke tolv lå det på 156 i minuttet og i uke 17 var den nede på 140 slag i minuttet. Får vite kjønn på fredag :)

Storebror sitt låg på 145 i uke 16. Denne sitt ligger på 148. Så trur ikke helt på det med kjønn

Back
Topp