Hjerteslag :)

snusmumrik

Forumet er livet
Var på UL i dag og fikk se hjerteslag, var også lengre på vei enn jeg trodde, så er 8 uker alt (mistet rundt uke 6-7 sist).
Må til oppfølgings ultralyd om noen uker da, for har visst en stor blodansamling ved siden av livmora denne gangen også, sånn som sist, men foreløpig så det lovende ut.

Klarer ikke helt å slappe av kjenner jeg, men det er da håp

Å så bra :) Morro å være lenger på vei enn hva man tror :)
Har ikke hørt om blodansamling før, men er det fare for att den skal sprekke eller?
Håper alt går bra. Og att ukene til neste ul går raskt :)

Maria med 2 små skrev:
Å så bra :) Morro å være lenger på vei enn hva man tror :)
Har ikke hørt om blodansamling før, men er det fare for att den skal sprekke eller?
Håper alt går bra. Og att ukene til neste ul går raskt :)

Tror det betyr at det har vært en blødning inne i magen, og nå ligger alt blodet fortsatt inne der.. Noe av det vil kroppen trekke til seg selv, og noe vil komme ut. Det skjedde med meg sist også, og da endte det med at blødningen skadet morkaka eller noe sånt, men denne gangen kunne det se ut som blødningen satt lengre ned... får nå bare krysse fingrene :)

Fikk forresten sexforbud i 4 uker da... :P Men med den kvalmen jeg har om dagen burde ikke det være noe problem... hehe

Krysser fingrene for att blødningen ikke vill skade morkaka og att alt går bra :)

Back
Topp