Hjerteslag på u.l.

Lillegull-14

Glad i forumet
Sensommerbarna 2016
Høsthjerter 2017
Julikulene 2020
Til dere som har vært på tidlig u.l. Hvor mange slag i minuttet målte dem det til? Her hadde jeg rundt 174, noe som var veldig likt sist gang på 179. Fikk jente da. Dere som har barn fra før, var det noe forskjell på pulsen ut fra kjønn? Eller er det rett og slett litt tidlig å tenke noe på... :)
 
Over 140 indikerer jente i følge gutt/jente-testen i appen Gravid av mammanett.no :)
 
Over 140 indikerer jente i følge gutt/jente-testen i appen Gravid av mammanett.no :)
Men nå leste jeg at dette med hjerterytme og kjønn kun er vist å ha noe for seg sent i svangerskapet, for tidlig i svangerskapet vil alle fostre ha rask hjerterytme uavhengig av kjønn.
 
Ja, jeg vet dem har sagt at høy puls kan tyde på jente seinere i svangerskap, men dette er en myte. Kommer jo veldig an på når en måler pulsen på babyene. Er den våkne er jo pulsen høyere enn hvis den sover. Og vet at pulsen tidlig ligger veldig høyt. Men har også hørt om de som har lavere puls tidlig. Derfor er jeg litt nysgjerrig på erfaringer her inne. Vi vil uansett ikke vite kjønn før lillingen kommer, så spiller ingen rolle sånn sett.. Bare gøy å høre
 
Bamsemumsen min hadde høy frekvens sent i svangerskapet. Ut kom en gutt :p
 
LeSte helt feil og får ikke sletta Tror det var varierende på alle tre. Første hadde høyt hjertefrekvens. men var gutt, jenta var vel på normalen rundt 140
 
Min gutt lå på 167 :) Stoler ikke helt på det her :p
 
Back
Topp