hjerteslag og kjønn

2008/2013/2014

Glad i forumet
Hvor finner jeg denne oversikten?? Vet det står en plass hvor mange hjerteslag jente har og hvor mange gutter har. Vet det ikke er helt å stole på men morsomt å se om det stemmer.

Tror det er under 160 gutt, og over 160 jente :)

Men fra når i graviditeten gjelder det fra? Når jeg var på ul så var det 164 slag i minuttet i uke 12:-) blir kanskje jente da:-)

Her ligger d på 160-175 :) uke 11+3 å vi er ganske sikker på at d er ei jente, siden eg vart gravid 5 dager etter samleie :p (manne svømmerane lever bare 1 døgn)

Guttane mine låg på 130-140 fra uke 11 til termin :)
Jenta mi låg rundt 155-160 :)

Hihi, jeg tror også det blir jente.. Egget ble befruktet tre dager etter samleie ifølge mine beregninger :) blir spennende å se :D

Her ligger d på 160-175 :) uke 11+3 å vi er ganske sikker på at d er ei jente, siden eg vart gravid 5 dager etter samleie :p (manne svømmerane lever bare 1 døgn)

Guttane mine låg på 130-140 fra uke 11 til termin :)
Jenta mi låg rundt 155-160 :)

Blir spennende å se da:-) Husker ikke hva hjerte slagene var sist jeg var gravid:-)

Ps. Det er våre egg som bare lever ett døgn ca. Mens mannens svømmere kan leve opp til en uke:-)

Blir spennende å se da:-) Husker ikke hva hjerte slagene var sist jeg var gravid:-)

Ps. Det er våre egg som bare lever ett døgn ca. Mens mannens svømmere kan leve opp til en uke:-)

Jm sa til meg at manne sædsellene lever i 24timer å dame sædsellene lever opptil 1 uke :) å ja egget vårt lever ett døgn :) eg hadde el ca. 4/5 dager etter sex :)

mannesædcellene svømmer mye fortere enn damesædcellene, men har kort levetid. Imens damesædcellene lever lenger, men svømmer tregere :) egget lever bare 1 dag, ja :) jeg hadde eggløsning 3 dager etter samleie.. :)

Jm sa til meg at manne sædsellene lever i 24timer å dame sædsellene lever opptil 1 uke :) å ja egget vårt lever ett døgn :) eg hadde el ca. 4/5 dager etter sex :)

Ååå hehe.. sorry, jeg misforsto helt hva du mente:-) men det viste jeg ikke:-)

Emilie lå på 145 ca hele svk :) så er jo bare myte :)

Både jenten og gutten min låg mye på det samme.
Men lille spire hadde i dag mellom 140-150 slag i min hos jm

Back
Topp