Hjerteslag <3

Fru Ugle

Glad i forumet
Var på UL i dag pga mye brun utflod og tidligere MA som begynte på samme måte. Fikk se et bittelite knøtt på ca 5mm, med tydelig "blinking" av hjerteslag :) Ble satt tilbake over en uke da, er 7+2 i følge menssyklusen, mens legen mente jeg ikke kunne være mer enn 6 uker, kanskje enda et par dager mindre. Skjønner ikke hvordan det kan ha seg til, da har jeg i så fall testa positivt veeeeeldig tidlig! Føler meg fortsatt ikke helt beroliget, siden de fant hjerteslag i uke 6 før MA'en forrige gang, men legen var forståelsesfull, og satte meg opp på HCG-måling i dag og i overmorgen, samt ny UL om to uker. Og fastlegen min har sendt henvisning til NSFM, så jeg får sannsynligvis UL der også og en måneds tid. Godt å få god oppfølging etter det som skjedde sist :) Og jeg har fått et litt større håp om at dette faktisk KAN gå bra, men frykten har ikke sluppet helt taket enda. Men det vil den sikkert ikke gjøre uansett hvor mange UL jeg får :P

Kjempe fint at du får god oppfølging, som du føler deg trygg på.
Kjenner på samme engselsen som du, har opplevd det samme som deg.
Jeg har ikke fått innkalling til UL enda, men tar HCG hver uke. Har tatt to til nå som ser ut til å være fin.

Så herlig å se et blinkende hjerte <3
Det her skal gå bra for oss alle, det har jeg bestemt :)

Håper alt går bra for deg, og at du blir mer beroliget etterhvert. Bra at du får så tett oppfølging! :) krysser fingrene for at det går helt fint med deg :)

Back
Topp