Hjerteslag <3 <3 <3

HanneMarie

Betatt av forumet
*MIA*
Endelig! Dette var tredje gangen jeg var til jordmor allerede, fordi hun ikke har funnet hjerteslag før. Nå møtte jeg opp med stappfull blære. Måtte vente en hel time på jordmora, så det gikk nesten galt. Jordmora hadde det drittravelt, så når hun fant babyen så rakk vi bare å telle til 4 før hu fløy ut døra igjen. Satser på at antall slag er som normalt. Hun rakk jo heller ikke å sjekke om det var flere babyer, noe som jeg er overbevist om siden jeg er så stor allerede (hehe). Så da får jeg vente til ultralyd 1.november! Uansett innmari deilig å høre hjertet!

At jordmor har det så travelt er trist, for for oss som er gravide, så er dette viktig - hjertelyd er viktig og vi trenger omsorg. Om du har mistanke om 2 stk, så kan du kanskje gå til privat ul før den tid. Dersom det er tvillinger og de deler morkake, så kan TTTS allerede utvikle seg fra uke 16 - og uke 18 kan være kritisk!

Min doppler er verd hver eneste krone, fant sist gang hjertelyden til begge to :)

Legen min og flere rundt meg var også overbevisst om at det var to eller tre i magen min. Jeg fikk mage i uke 4 allerede. Og når jeg var 10 uker trodde folk jeg var 4 mnd på vei.. men jeg har bare en liten prins i magen ;) noen blir bare stor. Men hadde jo vært koselig om det var to da ;)

Prinsen **** ventes 17.feb ♡♥

Back
Topp