Hjerterytmen til babyen i magen

Mammi87

Glad i forumet
Jeg har fått lånt en angelsound [:D]

Men lurer på en ting, jeg tror jeg har funnet babyens hjerterytme men den ligger sånn ca litt over 120 slag i min? Finner den ved skambeinet på min venstre side, men vet at det også er lett å finne sin egen hjerterytme der nede. Men 120 i min er jo alt for høyt til å være min egen?

Dytt [:)]

Vel.. La oss gjøre et lite logisk resonnement. Hvis du har funnet en hjertelyd på 120, den er alt for høy til å være din egen, OG du er gravid, hvem sin hjertelyd kan det være da? [8|][8|]

ORIGINAL: Sicily

Vel.. La oss gjøre et lite logisk resonnement. Hvis du har funnet en hjertelyd på 120, den er alt for høy til å være din egen, OG du er gravid, hvem sin hjertelyd kan det være da? [8|][8|]

er det vanskelig å være litt hyggelig?

ORIGINAL: Qualitas

Neida, men noen ganger er det jo lov å tenke litt før man poster tråder også. [;)]

Jeg synes og det var litt rart:) Men angelsound har litt problemer med å fange det oipp helt nøyaktig... Så det virker som det er mye saktere enn det egentlig er.
Hjertelyden hos jordmor lå på 140-150 slag i minuttet.
Angelsound på 112 ca.
Ordinær ul 148-152 slag..

Så bare slapp av:) Det er babyen du hører men angelsound har bare litt problemer med å fange opp nøyaktig resultat:)
Kos deg å lytt masse du:)
klem

ORIGINAL: fluffy

Jeg synes og det var litt rart:) Men angelsound har litt problemer med å fange det oipp helt nøyaktig... Så det virker som det er mye saktere enn det egentlig er.
Hjertelyden hos jordmor lå på 140-150 slag i minuttet.
Angelsound på 112 ca.
Ordinær ul 148-152 slag..

Så bare slapp av:) Det er babyen du hører men angelsound har bare litt problemer med å fange opp nøyaktig resultat:)
Kos deg å lytt masse du:)
klem

jeg fikk riktig hjerterytme da jeg prøvde forrige gang[:)]

ORIGINAL: Qualitas

Neida, men noen ganger er det jo lov å tenke litt før man poster tråder også. [;)]

hun skriver jo fordi hun lurer.. selvom det blir dumt i dine øyne så er hun sikkert forvirret

teit

hahaha..

jeg så hvertfall humor i dette svaret!! [8D][8D]

Det er nok babyen sin ja.. hjerterytmen varierer en del..

min angelsound var nøyaktig og mine lå på 140-180 mesta hele veien[:)] noen babyer har høyere hjertelyd enn andre.. mine var jenter btw[;)]

Djis!!

Men takk for svaret til dere som gadd å svare fornuftig jenter :) Regner med kanskje min puls var litt høy når jeg letet også så får vel bare legge den bort litt å vente før jeg prøver igjen :) Blir ikke overnervøs av å ikke finne den allefall, er bare 1 uke siden vi var på UL å det var full liv inne i magen :)

Å, hjelpes da[:-]

Normalt sett har man ikke 120 i puls nei, hvertfall ikke når man sitter/ligger i ro[:)] Så det var nok babyens det, gitt[:D]

Jordmora mi sa i uke 14 at normal hjerterytme for babyen var alt mellom 110 - 165 ca., så det stemmer nok det[:D]

Og bli for all del ikke redd om du ikke finner den, når du er så tidlig som du er[:)] På den jeg har står det at det skal være mulig ca. fra uke 12, og det er jo en uke til utfra tickeren din[:)]

ORIGINAL: Mary87

Djis!!

Men takk for svaret til dere som gadd å svare fornuftig jenter :) Regner med kanskje min puls var litt høy når jeg letet også så får vel bare legge den bort litt å vente før jeg prøver igjen :) Blir ikke overnervøs av å ikke finne den allefall, er bare 1 uke siden vi var på UL å det var full liv inne i magen :)

Det er veldig vanlig at din kan stige :) For du blir så spendt :)

hvordan talte du? Tell i 15 sekund og gang med 4 :) (lettere enn å prøve å telle alle slagene [8D])

*fnis*

Telte i 60 sek, men har valgt å legge den litt bort å lete om en stund igjen :) Blir for overivrig vettu :) Hehe

Back
Topp