Hjerterytme

Mciibabydrøm

Babydrøm❤️
Novemberskattene 2014 <3
Babyen sitt hjerte slår alltid over 150! Er så spent om det betyr jente :-) selvom det er delvis myte.. Hva tenker dere å har dere målt? :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Har hatt både over og under, så vet liksom ikke..

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Stort sett hatt guttehjerterytme da det har blitt målt, venter jente.
Førstemann var samme, og er gutt.

Men vi har lav puls hele gjengen her :)

Sendt fra min iPhøøøne

Jeg venter en jente og jordmor målte henne til 145 i puls i dag:)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Gjelder ikke den myten på slutten av svangerskapet? Det nevnte JM forrige gang jeg var gravid.

Sent from my iPhone using BV Forum

Fikk beskjed om at det bare var tull da jeg spurte jordmor om dette.. jenta mi hadde 145 på ultralyden sist nå:p

Hei! Er inne og sniker fra oktober :) Jeg har hatt "jentehjertelyd" på alle jordmorkontrollene. Spurte jordmora sist om det, og hun sa at det var mest en myte og at det uansett ikke kunne sees på før de siste par månedene av svangerskapet. Hun hadde selv ei jente og en gutt og de hadde lagt helt likt. Etter siste jordmorkontroll har jeg vært på ordinær UL, og der så vi at det uten tvil er en gutt i magen min. Så i mitt tilfelle stemmer ikke hjertelyden, ihvertfall ikke tidlig i svangerskapet

Med første lå hjertelyden ganske høyt tidlig, og lavt senere i svangerskapet. Så her stemte det ikke i starten, men senere siden det ble en gutt. Denne gangen ligger hjerterytmen høyt tror jeg (har bare talt selv så langt), men tenker ikke på noe kjønn i forhold til det da det er en myte ; p

Kjem vel litt ann på aktiviteten til barnet også :) Når ein trykker og kjenner på magen, kan jo det føre til at babyen blir meir aktiv (viss ein må leite litt.. og barnet forsvinner heile tida) :)

Gutten min låg ca alltid rundt 140 i puls. Mens denne babyen ligger nærmere 150-160. :) Blir spennende å sjå :)

Min baby lå på 140 hos jordmor i dag, skal ikke på oul før om to uker, så spennende å se om det er gutt eller jente :).
Hadde 140 på jenten min sist ganske lenge før det økte mot slutten sv svangerskapet.

Min lå på 155 idag og jordmor mente det r mest sannsynlig gutt. Vi få se hva det blir om noen uker :-)

Min lå på 144 da jeg var hos legen å sjekket. Men jeg har jente i magen :-)

Sent from my SM-N9005 using BV Forum mobile app

De siste to gangene vi har brukt angelsound'en vår, har det ligget på ca 140-150. På oul i dag fikk vi vite at vi venter ei nydelig lita jente ;)

Kan bare bruke hjerterytmen som kjerringråd for å finne kjønn ukene før fødsel så dette er for tidlig iallefall. Gutt i magen her med hjerte på 150 og 145 :)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Ligger på 140, venter en gutt :) :) :)

Back
Topp