Hei folkens, nå har jeg fått en ny ting å angste over.... Jeg var på TUL for litt over en uke siden, da var jeg 7+1. Legen mente at alt så bra ut og hjerterytmen var 125. Jeg har de siste dagene følt mindre og mindre på symptomer, dvs brystene er mindre ømme og jeg må ikke tisse flere ganger om natta lengre (tisser 1-2 ganger nå). Kvalmen som tidligere har vært mer eller mindre fraværende (har hatt små blaff) har kanskje økt litt de siste dagene. I min bekymring tenkte jeg at det var lurt å google hjerterytmen for å forsikre meg om at den var bra...men jeg ble dessverre ikke så forsikret. Finner alt fra 110-160 og 130-160 i uke 7 (deretter skal visstnok rytmen øke frem til uke 9 før den stabiliserer seg på et litt lavere nivå.
Spørsmålet mitt er, er det noen av dere som kan noe om dette og vet hva det vil si? evt. hva var deres hjerterytmer ved TUL og evt hvilken dag i svangerskapet hadde dere TUL.
Tusen takk fra et nervevrak
Spørsmålet mitt er, er det noen av dere som kan noe om dette og vet hva det vil si? evt. hva var deres hjerterytmer ved TUL og evt hvilken dag i svangerskapet hadde dere TUL.
Tusen takk fra et nervevrak