hjerterytme og kjønn

Klesklypa

Gift med forumet
Kas hjerterytme er det din baby ligger på?? og kas kjønn får du??

min ligger alltid på rundt 140 slag. Eg veit ikkje kas kjønn det er.. men jenta eg har fra før låg også alltid mellom 140 og 145 :) så om det er en sammeheng så er det kanskje ei jente til inni her??

Samme her, 140 slag. Men inni denne magen er det en liten kar. Hehe =)

De sier at jenter har høyere lyd fra 140 - 160 men er vel også bevist at det ikke stemmer.. Har en følelse av at du får ei jente til jeg Blir spennende og se..

Frk.MammaMor skrev:
De sier at jenter har høyere lyd fra 140 - 160 men er vel også bevist at det ikke stemmer.. Har en følelse av at du får ei jente til jeg Blir spennende og se..

Har du en følelse av det?? morsomt :)

min første var ein gut, og han låg på 140.
denne er ei jente som og har 140så myten stemmer ikkje på meg hehe..

mitawo skrev:
min første var ein gut, og han låg på 140.
denne er ei jente som og har 140så myten stemmer ikkje på meg hehe..

Akkurat samme her En gutt som låg på rundt 140 forrige gang og en jente som ligger på det samme nå.

Myten stemmer med meg!

Jente sist, lå alltid rundt 150-155.

Gutt nå har aldri vært høyere enn 145.

Jeg hadde jente på 140-150 og gutt på 150-160, denne ligger på 140-150 men kniper beina sammen på hver ultralyd :-P. Så det er bare å vente og se, har ul til uka, kanskje det viser seg da?

Klesklypa skrev:

Frk.MammaMor skrev:

Har du en følelse av det?? morsomt :)

Ja har det.. Meeen har tatt feil før jeg.. :0) Hehe..

Vi venter gutt og hær har det aldri vært målt over 140 ;-) Så her stemmer den i alle fall, om det ikke skulle vise seg at det er ei prinsesse inni her som har lurt oss da :-p

Venter jente og her ligger den på 140 - 150 - 160 :-)

Vi vet ikke kjønnet, men har ligget på 130-140 hele tiden og jordmor sier det er en typisk guttelyd. Men at jeg ikke fikk kjøpe blå klær å skylde på henne likevel. Men magefølelsen sier veldig gutt. Tror nesten jeg får litt sjokk om det er ei jente inni der. Gleder meg iallefall masse til å finne ut!

Vært på ultralyd og gutt nr.2 har samme hjerterytme som jenta vår, nemlig 140-150 he he

Back
Topp