Hjerterytme Gutt vs jente

Nilema

Forumet er livet
Julimammaer 2016
August 2018
Synes sånt er spennende å litt artig :) noen som vil føre opp hvilket kjønn de venter å hva hjerterytmen er? :)

Første vår hadde hjerterytme på mellom 155-160 hver kontroll. Ble jente :)
Denne har hatt 166-158 så spent på kjønn på oul:)

Samme rytme på begge to, har ei jente og venter gutt.
150-170.

jenta mi hadde 130 - 140
Gutten i magen har 160

Så gøy å se :) vi fikk selvfølgelig ikke vite kjønn på oul, så jeg må vente til tirsdag med å svare :) ;)

140 og 147, gutt

Babyen her har visst lav hjerterytme ser jeg. Ligger på rundt 130. Blir en gutt :)
Jm sa i dag at det varierer. Jento lå på 160 i dag når ho var veldig aktiv. Jm sa det var normalt og hadde hu lagt i ro ville det kanskje vært på 120 :)

Jm sa i dag at det varierer. Jento lå på 160 i dag når ho var veldig aktiv. Jm sa det var normalt og hadde hu lagt i ro ville det kanskje vært på 120 :)

Min er en litt rolig krabat også ;)
Jordmor har ikke sagt noe på det så 130 er vel ikke unormalt, var bare mange her med raskere rytme. Man må jo sammenligne seg selv :facepalm:

Min er en litt rolig krabat også ;)
Jordmor har ikke sagt noe på det så 130 er vel ikke unormalt, var bare mange her med raskere rytme. Man må jo sammenligne seg selv :facepalm:
Ikke sant ;)

Det er ingen indikasjon på kjønn, embryoer/fostre er forskjellige fra unnfangelsen, og mange faktorer spiller inn, akkurat som det gjør/er resten av livet. :)
All de som trodde på slike ting i vår omkrets, var 100% sikker på at vi ventet en jente. (Mageform, hjerterytme, mine symptomer osv....)
Vi visste ikke kjønnet før fødselen (ville ikke vite); ut kom en gutt. :)

Back
Topp