Hjerteoperasjon og sykehus

AnneS

Forumet er livet
VIP
Desemberlykke2017
Som kanskje flere har fått med seg, så er svigerfar operert idag pga tilstopning inn til hjertet.
Noen som vet hvor lenge det er vanlig å være på sykehus etter det? Hvordan gikk veien videre for dere som har hatt noen kjære som har vært gjennom det?

Det kommer Ann på operasjonsmetode, hvor mange årer som er blokkert og hvordan pas reagerer på inngrepet og tiden rett etterpå. Min mor var innlagt en uke.

Er nok veldig individuelt ja.. men må si jeg ble overrasket over hvor kort tid de ligger etter slike ting. Etter hjertestans fikk min bestefar operert inn pacemaker, og han lå bare 3-4 dager på sykehus etterpå...

Det spørs om det er blokket ut året eller byttet ut. Min morfar har byttet ut, min onkel og granonkel har blokkert. De som har blokkert bruker som regel litt lengre tid siden de blir mer medtatt. Men ingen av dem var lenge på sykehuset. Er en del år siden min morfar byttet ut og han ble fort frisk og er det enda. Han ble 80 i september og ble operert for ca 17 år siden.

Som kanskje flere har fått med seg, så er svigerfar operert idag pga tilstopning inn til hjertet.
Noen som vet hvor lenge det er vanlig å være på sykehus etter det? Hvordan gikk veien videre for dere som har hatt noen kjære som har vært gjennom det?
Ingen erfaring, men ein stor klem sendast din veg :Heartred

Back
Topp