Hjertelyden

• Trådstarter Trådstarter Byebye
  • Opprettet Opprettet
B

Byebye

Guest
Jeg sitter her og prøver å finne hjertelyden også fant jeg banking, men den er på 113 slag i minuttet... er det pulsen min da siden den er så lav? gir opp jeg... hehe....

Kjenn på pulsen din på halsen mens du sjekker, da er det mye lettere å utelukke din egen puls ;) Lykke til!

Ja det ska jeg prøve på :P prøvde å bruke doppleren på håndleddet etterpå, men fant ingenting der :S hmmm

Sjekka nå.. trur det var pulsen min jeg fant istad... men fy f... så høy hvilepuls jeg har da... merkelig... kanskje doppleren viser feil :O 

Jeg pleier å høre mine hjerteslag på siden av magen.. langt nede.. eller så ser jeg på magen min og kan se hjertelsagene der.. Og da er jeg ikke i tvil når jeg hører hjerteslagene til mini me i magen:D (som slår nokså fortere)

ORIGINAL: MiniGull

Sjekka nå.. trur det var pulsen min jeg fant istad... men fy f... så høy hvilepuls jeg har da... merkelig... kanskje doppleren viser feil :O 

Jeg kjenner jeg blir litt stressa hver gang jeg skal finne hjertelyden, så jeg tror det er derfor pulsen stiger- iallefall på meg ;)

Jeg gidder ikke prøve igjen... får drøye en stund... skal spørre jordmor på torsdag da... jeg har jo vært på tidlig ul, men dumme legen fortalte meg jo ikke hvor mange slag og jeg er såååå nysgjerrig...

Back
Topp