Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Er du mange uker da? Jeg prøvde når jeg var 10+5, men fant ingenting. Igår, 11+6 fant jeg den lettMoroGleder meg til å få min på torsdag, så skal jeg også prøve å finne hjertelyden ;-)
så herlig med første livstegn, er en fantastisk lyd!Fant akkurat hjertelyden med dopleren <3 så herlig lyd!! Skikkelig letta nåhar ikke hatt tidlig ultralyd eller noe..første livstegn!!
![]()

Er 13+5 så håper jeg finner denEr du mange uker da? Jeg prøvde når jeg var 10+5, men fant ingenting. Igår, 11+6 fant jeg den lett![]()
DET er jo godt!!Er 13+5 så håper jeg finner denVar på ul for 3 dager siden og så litt sprell der, så blir ikke nødvendigvis fryktelig bekymret om jeg ikke finner hjertelyden med en gang ;-)
Kan ikke klage neiDET er jo godt!!
Kjønn er jo veldig spennende da! Tenk, da blir du den første her inne som vet hva du får ;-)Så kjekt! Jeg har ikke fått hørt hjertelyd eller noe ennå, men skal på første ultralyd på tirsdag!da håper jeg på å få se en skikkelig sprellefant! 13+5
mulig kjønn også
![]()
Ja jeg lurte litt på det. Ingen foreløpig som har røpet kjønnet på babyen sin ihvertfallKjønn er jo veldig spennende da! Tenk, da blir du den første her inne som vet hva du får ;-)
Gled deg har første ultralyd neste mandag! Kan nesten ikke vente!Ja jeg lurte litt på det. Ingen foreløpig som har røpet kjønnet på babyen sin ihvertfallBlir spennende å se ihvertfall! Og godt å se liv for første gang <3
Jeg teller timene for å si det sånn!Gled deg har første ultralyd neste mandag! Kan nesten ikke vente!![]()