Hjertelyden

marinapia

Forelsket i forumet
Noen som vet når man tidligst kan høre hjertet hos lege/jordmor?

Husker ikke når jeg fikk høre det sist gang.

Jeg lurer på det samme :-)

Jeg mener jeg fikk høre det hos JM i uke 15, men veit ikke helt når det er mulig å høre det... :)

Jeg har hørt den hjemme fra uke 8 ca.. eller rett før det..men det er litt vanskelig å finne og de er litt forsiktige med det sånn at ikkje folk blir nervøs hvis ho ikkje finner. men det er mulig å finne til slutt ;)

Jeg fikk beskjed av legen at de egentlig ikke har lov å lytte etter hjertelyden før etter uke 16.. I og med at så mange har krevd tidlig UL pga at de ikke har funnet hjertelyden. Men tror det er litt ulik tolkning på dette hos legene..

Lurer jeg og på. Skal til første legesjekk i morgen men tror det er litt tidlig å få høre hjertelyden. Men skal høre med han tenkte jeg.

Jeg hørte i uke 10! Mn jm sa at det var veldig tidlig! :)

Kan ikke skade og spørre, men er vel litt tidlig enda kanskje.. :)
Har angelsound, men tør ikke å bruke den så tidlig i tilfelle jeg ikke finner noe og bare blir enda mere nervøs :P

husker ikke når jeg fikk høre sist, men skal låne venninna mi sin angelsound til uka tenkte jeg

JM fant hjertelyden med storebror her da jeg var 14 uker ca. Jeg har doppler selv, og fant hjertelyden i uke 12 selv. Blir vel ikke å prøve før etter uke 10 denne gang :-)

Fikk høre på kontroll i uke 12 hos legen med første barn!

Har lest at mange hører med angelsounden rundt uke ti. Men selv hørte jeg ingenting før uke 16:)

memape skrev:
Jeg hørte i uke 10! Mn jm sa at det var veldig tidlig! :)

Samme her

På de to siste hørte jeg hjertelyden hos lege/jordmor i uke 12. Husker ikke med de første...

Her prøver ikke jordmor å finne hjertelyden før etter uke 12, siden den kan være vanskelig å finne før denne tid. 

har hørt i ca uke 12 med begge 2, nå skal jeg til jm i morgen så er spent på om hun prøver.. ellers må jeg til svigerinnnen min å hente angelsounden min som hun har lånt og prøve selv snart..

Back
Topp