Hjertelyden...

Astra

Elsker forumet
Sist jeg gikk gravid var jeg så inne på puls på baby og kjønn.. Nå husker jeg ikke noe av det. ;)
Noen her som vet?

Jormora mi sa at det ikke har noe å si, men jeg har hørt litt forskjellig. Noen sier at under 140 er guttelyd og alt over er jente, og noen sier det er fra 150, ikke vet jeg hva som er "riktig"

Vet at det ikke er eksakt vitenskap, men morro å spekkulere i.. ;)
Men tror jeg husker det samme som du skrev. :)

Riktig det!
Det har stemt på meg begge gangene og noen av venninnene mine, så jeg tror jo litt på det, må jeg innrømme.. :)

Sugarplum Fairy skrev:
Jormora mi sa at det ikke har noe å si, men jeg har hørt litt forskjellig. Noen sier at under 140 er guttelyd og alt over er jente, og noen sier det er fra 150, ikke vet jeg hva som er "riktig"

Det er jo ett av maaange kjerringråd ja, men jeg tror det er nokså tilfeldig. Hvis barnet sover, har det lav puls, hvis det er våkent og aktiv har det høyere.

Alle mine har hatt ganske lik puls og jeg har 2 gutter,1 jente og jente på vei.

Fra 140 eller 150 som er jentelyd mener du? Du sier bare riktig det, så jeg bare lurer på hvilket av de som var riktig ;-)

Maybenr2 skrev:
Riktig det!
Det har stemt på meg begge gangene og noen av venninnene mine, så jeg tror jo litt på det, må jeg innrømme.. :)

Sugarplum Fairy skrev:

Gutten min lå mellom 140 og 150 hver gang, noen ganger opp på 150. Derfor trodde jordmor det var jente. Men det stemte jo ikke :) Tror heller mer på de som sier over 150 så er det jente :)

Back
Topp