Hjertelyden....

elkva

Glad i forumet
til bebisen har hold seg stabil på 146 ved 3 kontroller nå. Rart[;)] Har nettopp kommet hjem fra legen. Alt sto bra til. Hun så litt på skrå med hodet ned håper jeg... Hadde som vanlig STORE problemer med å ligge på benken hos legen. Måtte ha hjelp av 2 stk. for å komme meg opp igjen, dumme, dumme bekkenløsning. Det er så godt å komme hjem fra kontroll når alt virker ok[:D][:D][:D]

Godt ja!  Stabil baby du da[:D] uberørt av ytre påvirkninger hehe

Så bra[:)] Alltid godt å komme hjem og vite at alt er bra med de inni der![;)]  Gleder meg til neste UL på mandag, det er jo 2 uker siden sist nå...[:D]  Men alltid gøy å se dem[:)]

Hjertelyden til babyen vår har lagt rundt 156 på de andre kontrollene ,men sist så var den på 140 ..Jordmor strevet litt med å måle den denne gangen fordi pulsen min forstyrret ,ble litt urolig jeg ...

Min baby har hatt ujevne hjertelyder... Forrige gang var den helt oppe i 168... Og den skal være under 160!!!

Min også har ujevn hjertelyd... har ikke hatt lik lyd en eneste gang jeg har vært på kontroll!! Sist jeg var hos jm stressa han skikkelig på, hjertelyden steg og sank hele tiden.. men det var visst normalt sa jm..hehe[:)]

Back
Topp