Hjertelyden! Vakreste lyden som finnes!

Chubchubs

Flørter med forumet
I dag var jeg på min andre svangerskapskontroll, og vi skulle prøve å lytte etter hjertet til den lille. Vi lette litt, jeg mistet nesten håpet, men så fant vi det! Trodde ikke det skulle bli så fantastisk, og nesten litt rørende å høre det kraftige lille hjertet bevise for meg at "her er jeg, og jeg har det bra", men det var en herlig følelse! Selv legen min synes dette er fantastisk ;) (han er en veldig flink lege).
Nå gleder jeg meg til veien videre, og så godt det var å høre liv! Samboeren var lei seg for at han måtte jobbe, og ikke fikk opplevd dette.

Nå er jeg i 12-13 uke, dette er mitt første svangerskap.

Så heldig du er! Jeg fikk ikke høre, og må vente helt til desember før jeg får noe livstegn ;)

Så herlig da <3 Nå har ikke jeg vært på svangerskapskontroll ennå, men sist svangerskap ville ikke legen lytte etter hjertelyden så tidlig. Så du er heldig :)

Så herlig :) Var 9 uker på første kontrollen, så fikk ikke høre noe da. Men på neste er jeg 14 uker å håper å få høre :) Fikk høre hjertelyden i uke 14 sist svangerskap og det var fantastisk! :)

Veldig godt å høre liv. Jeg var på første kontroll i dag. Hun spurte om vi skulle prøve å finne hjertelyden, og det gjorde vi:D er 10 + 5, så ikke sikkert man hører noe, så ble letta!...

Back
Topp