Hjertelyden til babyen

Vinterbaby2012

Elsker forumet
Var på kontroll i dag og for første gang skulle legen finne hjertelyden. ( Må legge til at jeg har vært på 5 ul, så jeg vet at alt er i orden altså[:)]). Legen fant ikke hjertelyden og jeg lurer på om flere har opplevd det så sent i sv.skapet?
Babyen sparker og er aktiv, så jeg er ikke bekymret. Ble bare veldig skuffet siden jeg enda ikke har fått høre den i dette sv.skapet.
Legen er vel kanskje ikke den mest erfarne heller, tipper en jordmor hadde klart å lete seg frem til den...[;)]

Jeg var hos jordmor i dag og ho hadde veldig problemer med å finne den... Virket som lille gutt lekte gjemsel med ho [:)] Men fant den så vidt, hørte et halvt minutt tenker jeg før den var borte igjen...

Litt rart, men man må jo treffe ganske godt på ryggen til babyen for å høre det, og hvis h*n ikke var villig til det, så kan det jo være vanskelig...

legen hadde store problemer med å finne det forige gang jeg var på kontroll også... var bare hjerte mitt vi hørte.. men hørte at det var masse bevegelse inni der da [:)] i det han skulle gi opp kom det i noen få sek før det forsvant igjen[8D] regner med det bare er fordi ho er aktiv..

Legen sa at han har sendt flere til UL fordi han ikke har funnet lyden, så det er nok ikke så uvanlig. Så lenge jeg kjente liv var det greit sa han. Og det gjør jeg så absolutt[:)] Han hørte hjertet et lite sekund før det forsvant igjen...

Litt godt å høre at det er flere[:)]

Back
Topp