Hjertelyden med doppler!

Verpehøna

Gift med forumet
Septembermødre <3
Fant akkurat hjertelyden med doppleren <3 <3 så betryggende og deilig å høre på!

Ii d va tidligt. Hvor langt er du kommet? Er 9+4 selv og har tenkt d er for tidlig å prøve.

Sent from my HTC One V using BV Forum mobile app

Er 9+0 i dag (kanskje litt lenger i følge jordmor).
Forventet i grunnen ikke å finne den, men tenkte at det skader ikke å prøve :) er ikke i tvil om at det var spiras hjerte jeg hørte :)

Helt fantastisk ja :) fikk høre det i fredags, tror jeg skal prøve ikveld og :)

Så fantastisk :-) Det må være herlig!!

Prøvde å høre igjen nå. Tenkte jeg skulle telle slagene men da fant jeg det ikke igjen. Så mulig jeg bare var heldig et minutt og to :) men kommer selvfølgelig til å prøve i kveld også :D

Ja! Ikkje sant da e godt:-D Eg høyre litt kvar kveld før eg legge meg :)

Ikke for å være slem eller noe nå, men det er virkelig ikke bra å bruke doppler hver dag... Det sa tilogmed legen til meg. Pga strålingene den avgir. Så vil tipse deg om å holde deg til 1-2 dager i uka..

Har aldri brukt det. Tror jeg hadde kommet til å blitt mere nervøs av det.. :confused:
Men det er sikkert litt gøy da. Jeg får prøve å klare å vente til jeg skal til jordmor. ;)

Ikke for å være slem eller noe nå, men det er virkelig ikke bra å bruke doppler hver dag... Det sa tilogmed legen til meg. Pga strålingene den avgir. Så vil tipse deg om å holde deg til 1-2 dager i uka..

Da har ikkje min lege sagt:-) Bruke den maks to-tre min. I slengen. Berre for å høyra at da e liv. Men om da e så farlig så skal eg begrensa sa sjølvsagt:-)

Da har ikkje min lege sagt:-) Bruke den maks to-tre min. I slengen. Berre for å høyra at da e liv. Men om da e så farlig så skal eg begrensa sa sjølvsagt:-)
Du gjør såklart som du vil ❤️ ville bare si ifra, har lest mye om det og legen ba meg være forsiktig med bruken..

Eeeeh :) hva er doopler ? :)

Hvor får en tak i det da ? Var hos legen på mandag han kunne ikke høre hjertelyden men sa det var litt tidlig enda....

En herlig lyd :)

Skal bestilles!!!! :)

Jeg sniker litt fra mai 14...har en angelsound doppler jeg skal selge da jeg ikke bruker den mer.

Hvor mye skal du ha for doppleren mayaen80? :)

Back
Topp