Hjertelyden i uke 15...

mammatilM&L

Elsker forumet
Har noen erfaring ed at det er vanskeligere å finne hjertelyden i uke 15 enn tidligere?
Jeg har ikke hatt noe problem med å finne hjertelyden men i dag fant jeg den ikke Bikka 15 uker nå. Heldigvis skal jeg til jm i morgen :)

Jeg bruker lengre tid nå enn før. Før fant jeg den med en gang mens nå finner jeg den ikke vær gang. Bruker lengre tid på å finne den også

Jeg bruker lengre tid nå enn før. Før fant jeg den med en gang mens nå finner jeg den ikke vær gang. Bruker lengre tid på å finne den også

Ok.. Trodde det ble lettere jeg. Kan ikke huske det var slik med guttungen. Nå er jeg på mobil jeg så ser ikke hvor langt du er kommet..? Jeg blir nok å prøve igjen til kvelds..

Fant den med en gang i dag hos legen 15+4 :-) tror nok det var litt flaks, husker fra sist at det varierte litt når jeg fant den og ikke (har egen doppler) frem til UL..

Jeg har morkaken foran da, så det gjør det litt vanskeligere. Vet ikke om du har det samme?

Jeg vet ikkw, var på tidlig ul, men ble ikke sagt noe om det.. kjenner livmora kjempe godt, helt opp til navlen så magen vokser jo, men siden jeg ikke kjenner spark er det kjekt å høre hjertelyden i ny og ned:p
Håper jm finner den i morgen:)

Jeg vet ikkw, var på tidlig ul, men ble ikke sagt noe om det.. kjenner livmora kjempe godt, helt opp til navlen så magen vokser jo, men siden jeg ikke kjenner spark er det kjekt å høre hjertelyden i ny og ned:p
Håper jm finner den i morgen:)
Og de små pleier å sprette unna når doppleren kommer:-) alt er nok i skjønneste orden:) masse lykke til hos jm i morgen

Da fant jeg hjrtelyden til den lille :) Hjalp å ligge på sofaen, fikk for mye kynnere av å ligge på gulvet :p
Gleder meg tiø jm-time i morgen uansett da:))

Back
Topp