Hjertelyd :)

Iselin2

Forelsket i forumet
I går skulle jeg høre hjertelyden til baby med angelsound, og det tok ikke lange tiden før jeg fant den :) Men så beveget jeg litt på den, bare en ca, og da hørte jeg klart og tydelig noe som lignet på en hest som galloperte!
Lyden hørtes ut som vanlig hjertelyd, men med en til bak der!
Den lå på alt i fra 125 til 150.
Noen som har erfaring med det?
Kan det være to ??:O
Ikke at det gjør noe, hvis det er det, bare litt greit å vite :D Hehe.

Ha en fortsatt strålende dag videre, jenter :D

Jeg syntes også ett par ganger jeg hørte en lyd "bak" hjertelyden... men hos meg er det konstatert èn på ul i uke 7. Leste her inne en gang at noen snakket om at morkaken også ga fra seg hjertelyd.....? (Har ikke peiling overhodet om dette stemmer....) Men det litt spesielt er det jo at du så tydelig kunne telle begge to? Spennende med ul for deg da [:D] Har du fått innkalling enda ?

Ja, skal inn 28 april, og det er såå lenge til:P
Så jeg ringte til en privat klinikk i dag, og fikk time til tidlig UL til torsdag :D
Syns også det var litt merkelig at jeg så klart kunne høre dobbel, det var liksom som om det var to lyder i forskjellig fart. Hehe.
Og det var tydelig at det ikke var min puls liksom, så får bare vente å se :)
Gjør meg ingenting om det er to stykk som vil komme, bare dobbel glede :D
Venter i spenning nå jeg :D

I will :D

Spennende ja !:) Gleder meg som en liten unge på julaften :)
Håper nesten på at det er to små inni der jeg :)

når jeg fikk minien min så var hans hjertelyd på mellom 150-160, men de sier jo at hvis det slår fort mer enn 160 er det jente og er det "lavt" er det gutt=)

fant og hjertelyden til den lille i dag, den lå og på alt mellom 125 til  155.[:)]

Back
Topp