Hjertelyd...

furu

Blir kjent med forumet
Var hos jordmor for første gang i dag.. Fikk høre hjerte til min lille spire slå!!

Fytti for en herlig opplevelse[:)]

[:D]Er det ikke sinnsykt? Jeg begynte å le så høyt at hele lyttemaskinen forsvant.... Jeg har begynt å kjenne at det "bobler" Litt AILIEN FEELING.... Men,moro! Gleder meg til UL! [:D][:D]

Å jeg vet..det er så morro.....fikk så vidt høre sist jeg var hos jordmor.....
Gleder meg til neste gang allerede [:)]

fikk høre det i dag jeg også....lo så j fikk helt krampe i magen...hehe... var en stolt pappa som var med da=) men det var helt sinnsykt....alt går lissom opp for deg...du skjønner virkelig at det er en skapning der inne,,, jeg trodde jeg skulle vente helt til ul for at det skulle føles virkelig, men i dag er jeg glad jeg slipper å vent så lenge.

Hei lona!

Har termin 8 april ja.. gleder meg!![:D]

Hvordan har svangerskapet ditt vært så langt?

Lykke til[:)]

Da e så herli å høra hjerta t babisen[:D]
Eg fekk høra da for 1måne sio[:)]
Skal til jordmor 4november og høra i gjenn, før eg fere t ul 29 november. GLEDE MEG SÅN[:D][:D][:D]

Jeg har ikke vært på kontroll siden uke 6, og skal ikke før etter ultralyden... Gleder meg veldig til å få høre!!! [:)]

Jeg har vært veldig heldig når det gjelder kvalme og spying.. Har bare vært litt kvalm.. men det er liksom det..

Det jeg sliter med nå er veldig vondt i ryggen og nedover beina.. Håper at det vil gi seg, men tror ikke det er så stor sjangs for det... Men det er lov å håpe..

Jeg skal på UL 9 november, blir kanskje endring på datoen, men håper for all del at jeg ikke blir satt tilbake!!!
Gleder meg til ultralyden.. var kjempestas å høre hjertelyd, så jeg regner med det blir kjempestas å faktisk se den lille som lever inne i magen min [:D]

Vil du vite kjønnet?

fikk høre min lille i dag..kjæmpe hærlig..
4 dager til jeg får se han/hun..gleder meg...[:D]

Back
Topp