Hjertelyd

puusen

Forumet er livet
Anskaffet meg sånn dopler for å høre hjertelyden på babyen sist.
 
MÅTTE jo prøve nå også, skulle egentlig vente til midt i mai, men bare for morro skyld prøvde jeg nå,
og jeg fant hjertelyd!!! Veldig svak, hørte den nesten ikke selv, men ble registert på doplern.
Var mellom 120-160, fikk den flere ganger.
 
Men...jeg trodde man var i uke 10 eller no når man kunne høre den, men jeg tror jo at jeg er 4-5-6 da..
shit,har jeg virkelig regna så feil?? (fikk tilbakemens etter fødsel 7.mars, ellers ingenting)
 
Må jo være babyen sin? help!!!
 
Det må vel nesten være babyen sin... Sprøtt!! Spørs om du har regna feil da ja. [;)]
 
sniker litt..jeg kunne ikke høre den før i uke 14 og det var hos jm.
 
Sniker litt jeg også.. men trodde ikke det kunne høres så tidlig.. kan være din egen du fant. Det skjedde flere ganger med meg hos legen. Hun fant min egen først og måtte leite etter småen sin for han gjemte seg..
 
ORIGINAL: Curly79

Sniker litt jeg også.. men trodde ikke det kunne høres så tidlig.. kan være din egen du fant. Det skjedde flere ganger med meg hos legen. Hun fant min egen først og måtte leite etter småen sin for han gjemte seg..

 
fant min egen og, men den ligger jo ikke så høyt.
er ikke i superform jeg altså, men hvilepuls over 120 er drøyt[8D]
 
ORIGINAL: puusen

Anskaffet meg sånn dopler for å høre hjertelyden på babyen sist.

MÅTTE jo prøve nå også, skulle egentlig vente til midt i mai, men bare for morro skyld prøvde jeg nå,
og jeg fant hjertelyd!!! Veldig svak, hørte den nesten ikke selv, men ble registert på doplern.
Var mellom 120-160, fikk den flere ganger.

Men...jeg trodde man var i uke 10 eller no når man kunne høre den, men jeg tror jo at jeg er 4-5-6 da..
shit,har jeg virkelig regna så feil?? (fikk tilbakemens etter fødsel 7.mars, ellers ingenting)

Må jo være babyen sin? help!!!

 
 
Så koselig! Det kan jo være det. jeg er i uke 4+6 i dag, og i følge min "plan" begynner hjertet å slå 4 mai - altså i uke 5+4 [:)] Så det ser ut som at hjertene begynner å slå ganske tidlig. Så er du mellom uke 4 - 6 har nok hjertet begynt å slå - men om det slår sterkt nok til å gi utslag vet jeg ikke. men det kan jo være [:)]
 
fikk time neste uke, så da håper jeg at jeg får ultralyd samme uke og[:)]
blir jo smågal av å gå å ikke vite
 
sniker litt jeg;)
 
dette er spennende, om det er spiren sin må du vel være lengre på vei, hjerte begynner jo ikke å slå før i uke 6....
 
Jeg var hos legen i dag, da spurte jeg når en kan høre hjertelyden. Hun sa at hjertet begynner å slå i uke 5-6, men en kunne ikke høre den før i uke 10 hvis en var heldig, så etter uke 10 skal en kunne høre den.
 
Vet ikke hvor jeg leste det, om det var her på BV eller om det var en annen side, men i allefall så er det kun det ene kammeret i hjertet til embryoet som slår i uke 5, derfor er det for svakt til at en kan høre det så tidlig..
 
 
 
så spennende=) men kor du har fått tak i en sånn "ultralydgreie" ??=) ka de hete??
 
Back
Topp