Hjertelyd

AlleGodeTingErFem

Elsker forumet
Novemberbarna 2021
Maisløyfene 2024
Noen som har hørt hjertelyden med dopler? Mener jeg var 8-9 uker da jeg med nummer to fant hjertelyden med angelsound.

hvor langt var dere på vei når dere hørte den?
 
Var i uke 8+5 i mitt første svangerskap, 9+4 denne gangen. Hadde ikke prøvd så veldig før i uke 9 i denne graviditeten, men fant den med én gang 9+4 :happy:
 
Det anbefales jo fra tidligst uke 12. Men jeg har lyst til å bestille en sånn for å prøve! Er 7+5 idag ❤️ er for tidlig nå men lenge å vente til neste sjekk i slutten av mai :eek:
 
Fant i uke 9-10 både forrige gang og nå :) måtte lete lenge da!
 
Jeg er 9+6 i dag og finner ikke. Har leitet godt.

Har også hørt at det er anbefalt og vente en del uker med det siden man plutseligt og plutseli ikke finner hjertelyden når det er så lite! Og lett og få hetta:nailbiting::woot:
Har ei vennine som sjekka det, og hun fikk ofte hetta når hun hørte hjerte og plutseligt en dag ikke:nailbiting: men alt endte bra, hun sjekket bare litt for tilig:D
 
Har også hørt at det er anbefalt og vente en del uker med det siden man plutseligt og plutseli ikke finner hjertelyden når det er så lite! Og lett og få hetta:nailbiting::woot:
Har ei vennine som sjekka det, og hun fikk ofte hetta når hun hørte hjerte og plutseligt en dag ikke:nailbiting: men alt endte bra, hun sjekket bare litt for tilig:D
Jeg er heldigvis ikke sånn, jeg forstår at man kan finne den sporadisk i begynnelsen :)
 
12+3 i dag og finner den ikke.. :( Lest det e normalt å finne etter uke 12? Husker ikke helt sist men lurer på at jeg hørte så tidlig som i uke 9
 
12+3 i dag og finner den ikke.. :( Lest det e normalt å finne etter uke 12? Husker ikke helt sist men lurer på at jeg hørte så tidlig som i uke 9. Trudde jeg fant men det må være min egen da den var på langt under 100 slag i minuttet. Dere som har funnet, hvor på magen fant dere? Innbiller meg at det er like over skambeinet nå så tidlig? Prøvd over hele magen da for å se. Litt stresset kjenner jeg men prøver å ikke tenke for mye på det
 
12+3 i dag og finner den ikke.. :( Lest det e normalt å finne etter uke 12? Husker ikke helt sist men lurer på at jeg hørte så tidlig som i uke 9. Trudde jeg fant men det må være min egen da den var på langt under 100 slag i minuttet. Dere som har funnet, hvor på magen fant dere? Innbiller meg at det er like over skambeinet nå så tidlig? Prøvd over hele magen da for å se. Litt stresset kjenner jeg men prøver å ikke tenke for mye på det
Ikke tenk så mye på det. For da kan det jo hende du har morkaken fremme. Da er det litt vanskeligere og finne :)
Jeg finner den ca en hånd og en finger under navlen :)
Åsså en annen ting er jo at di er så små og så di flytter også fort på seg :)
 
Fant den 7+2 denne gang!❤ ikkje prøvd før, men hadde trulig ikkje funnet heller :hilarious: har funnet 7+4 før :)

Dersom du finner morkakepulsen (veldig høg tydelig svosj svosj midt i livmora, ikkje på sidene) så vil baby fram til uke 12 ish ligge nært den. Dersom du ikkje ein gong finner morkakepuls så bør du vente til du kan lokalisere livmor skikkelig:happy:
 
Fant like over skambeinet :happy: Måtte bare ta meg god tid til å leite. Små marginer det er snakk om på å flytte på doppleren altså. Har funne hver dag siden da, fantastisk :love017
 
Jeg har prøvd mange ganger helt siden uke 6 (!!). Haha.
I går fant jeg den endelig!! :Heartred 13+5.
Lå fortsatt langt nede, syntes jeg. Men den var klar og tydelig i går kveld. Fant den mye tidligere forrige gang. I uke 10 eller noe. Hadde det ikke vært for at jeg (tror!!) har kjent litt bevegelser hadde jeg sikkert vært stressa. Men nå var den der, og det var himla hyggelig å høre :love2
 
Selv om morkaka mi ligger foran fikk jeg høre hjertelyd hos jordmor idag:angel7 13+2
 
Back
Topp