Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jo, de sier at «lav» hjertefrekvens er gutt og «høy» er jente. Under 140 gutt og over 140 jente. Men dette er langt fra vitenskapelig bevist og det er MANGE det ikke har stemt påEr det ikke noen påstander ift. hjertelyd og kjønn? Noen som kan motbevise det isåfall?
Da jeg var gravid forige gang, var hjertelyden på rundt 155 på hver kontroll, jeg fikk gutt. Så for meg hadde det ikke noe å si mtp kjønnJo, de sier at «lav» hjertefrekvens er gutt og «høy» er jente. Under 140 gutt og over 140 jente. Men dette er langt fra vitenskapelig bevist og det er MANGE det ikke har stemt på
Jeg har tre gutter, og alle har hatt «høy» hjertelyd. De er, og har alltid vært over gjennomsnittet aktive, så kan være derforDa jeg var gravid forige gang, var hjertelyden på rundt 155 på hver kontroll, jeg fikk gutt. Så for meg hadde det ikke noe å si mtp kjønn
De har bare informert om det der jeg har vært. Og så sto det på en utskrift jeg fikk med megJeg har vært på 3 tidlig ultralyder frem til nå dette svangerskapet men min gyn har aldri sagt hva hjertelyden ligger på, jeg har aldri tenkt over å spørre heller. Men har både sitt og hørt den hver gang. Pleier dere å spør hva den ligger på eller blir dere bare informert om det?