Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Spennende, gler meg til å høre etter du har prøvd leita ei stund men fant den, ganske langt nede på høyre sideEg fekk doppleren i postkassen i dag! Har ikkje komt meg avgårde for å hente! Kjenne eg er litt nervøs sjølv om eg høyrte hjerte jordmor for 3 veker sidan!
Eg fann den! Rett på når eg skrudde opp lyden Det er så nydelig!Spennende, gler meg til å høre etter du har prøvd leita ei stund men fant den, ganske langt nede på høyre side
Jeg kjøpe min sist jeg var gravid for 10 år siden å den har bare bare blitt liggende usikkert på om jeg hadde kjøpt en nåHei, bare lurer på hva som gjorde at dere har valgt å kjøpe doppler?
Hadde endel episoder i svangerskap 2 og fikk en Doppler for å kunne bevare roen.Hei, bare lurer på hva som gjorde at dere har valgt å kjøpe doppler?
Forståelig det! har bare mistet en gang og er ganske nervøs selv.. Men det er og på grunn av t dette blir min første, så jeg vet ikke hva som er normalt osv.. Så bra at det hjelper med doppleren for deg!Hadde endel episoder i svangerskap 2 og fikk en Doppler for å kunne bevare roen.
Den har hjulpet meg godt nå i svangerskap 6, ellers hadde jeg rent ned dørene hos legen mer enn jeg har gjort.
Har mistet 5 ganger på rad, så er hakket mer nervøs enn den typiske gravide
Jeg ville gjerne vite at alt var bra. Altså, selv om man hører hjertelyden så betyr det jo ikke nødvendigvis at alt er bra, men det ga meg en ro at hjertet fortsatt bankaHei, bare lurer på hva som gjorde at dere har valgt å kjøpe doppler?