Hjertelyd

• Trådstarter Trådstarter Juli17April19
  • Opprettet Opprettet
J

Juli17April19

Guest
Var hos legen nå ista, han brukte jo vinter å votter på å finne igjen hjertelyden og spurte meg om hvor jordmor hadde pleid å lyttet.. (ja, jeg er meget missfornøyd med fastlegen min.. Distrahert å utfører det ikke ordentlig)

Etter jeg viste hvor jm hadde pleid å lyttet fant han det. Og det lå på 128. Er i uke 39+2 idag.
Tidligere har det ligget på 132-133-134

Såå hvordan har hjertelyden til deres bebiser ligget på nå mot slutten?

Syntes 128 hørtes meget meget lite ut..

Min ligger på 140-150.. har gjort det på hver kontroll så tror det er normalen for min gutt :)

Min ligger på 140-150.. har gjort det på hver kontroll så tror det er normalen for min gutt :)

Joda, det er normalt :)

men å gå så langt ned fra siste kontroll hos jm da det lå på 134 og nå idag 128 :confused:
Om det er noe galt jeg bekymrer meg for. Kjenner jo liv og røre hver dag :) men mulig hun sov da lege målte hjertelyden da. For hun var rolig i magen da vi var der. Pleier å være full rulle på dagen / kveld :)

Hva som er normalt vet jeg ikke, men min bebis ligger på 140-146 i hele perioden. Vanligvis 144.

Min baby sin hjertelyd har vært så "lav" [emoji3] men du- om du er nervøs, ring føden og bare spør!!! De svarer alltid hyggelig vettu [emoji8][emoji171]

Normalen er vel på 110-170.
Synes ikke 128 var lavt ift 134 jeg, da. Pulsen min varierer også. Er ikke såå stor forskjell på om jeg har 70 i puls, eller 76, spesielt om jeg en gang har hvilt meg, og en annen gang nettopp har gått litt rundt..

Min baby sin hjertelyd har vært så "lav" [emoji3] men du- om du er nervøs, ring føden og bare spør!!! De svarer alltid hyggelig vettu [emoji8][emoji171]

Sant så sant :Heartred bare litt overbekymret førstegangs :dance008 men det er jo liv og røre hver dag så lille snupp har det nok godt :) legen sa jo ikke noe på det, så da er det bra :)

Normalen er vel på 110-170.
Synes ikke 128 var lavt ift 134 jeg, da. Pulsen min varierer også. Er ikke såå stor forskjell på om jeg har 70 i puls, eller 76, spesielt om jeg en gang har hvilt meg, og en annen gang nettopp har gått litt rundt..

Sant som sagt :) det varierer jo på oss voksne å så ;)

Sant som sagt :) det varierer jo på oss voksne å så ;)
Min sin har variert fra 130-140, på kontroller. Hjemme har det ligget nede på 128 på det laveste. Kommer mye an på aktivitetsnivået til lille i forkant :)

Min har ligget på rundt 140 på de fleste kontroller, men det er normalt med litt variasjon :) hvis du er bekymret kan du alltids ringe føden og spørre, bare for å være på den sikre siden. Hadde hjertelyden vært unormalt lav ville vel legen reagert? Leit at fastlegen er distrahert og at du er misfornøyd! Håper du får byttet til en bedre til deg og den lille :)

Min har ligget på ca 150 hele svangerskapet mens nå lå det på rundt 130 :) høyere når han rører på seg. Så det er nok normalt for noen bebbiser:)

Normal fosterlyd ved hvile er mellom 110 og 150, også er det forventet at den øker ved aktivitet. Det er ikke stor variasjon mellom 128-134, det er helt normalt! Men hadde stusset på om babyen til vanlig hadde ligget på rundt 150 og plutselig hadde en puls på 110...

Normal fosterlyd ved hvile er mellom 110 og 150, også er det forventet at den øker ved aktivitet. Det er ikke stor variasjon mellom 128-134, det er helt normalt! Men hadde stusset på om babyen til vanlig hadde ligget på rundt 150 og plutselig hadde en puls på 110...

Sant så sant :) er enig med deg i det du skriver der. Var nok for tidlig på mårningen til bebi :hilarious::)
Hun er nå i full aktivitet så :)

Her har de m stort sett ligget over 145, men i dag var den på 138. Jeg ser på skjema fra de andre barna mine, og pulsen har blitt litt lavere de siste par ukene[emoji4] så da antar jeg at det er normalt[emoji1360]

Har også vært igjennom endel ctg-er der pulsen har vært alt fra 108-220. Ingenting galt ble oppdaget:)

Back
Topp