Hjertelyd

Bkno0534782

Blir kjent med forumet
Er uke 11 idag, og var hos jordmor hun kunne ikke finne hjertelyd.. ble Selvføgelig paff og tenker det værste.. hun sa at bebis ligger langt nede i skambeinet så derfor vanskelig, men er det andre som har opplevd det samme, og alt har vært fint?
Var hos gynekolog 8+1 og så bebis og alt var fint og hørte hjertelyd..

Jeg var hos legen forrige uke, da var jeg 12 uker. Han fant heller ikke hjertelyd hos meg. Det er nok bare fordi det er tidlig, mange leger vil jo ikke prøve å finne lyden en gang på første svangerskapskontroll [emoji4]

Jeg var til legen forrige uke, 12+1, og hun kunne ikke finne hjertelyd. Hun har UL apparat og tok derfor en sjekk med det. Alt stod veldig bra til. Den lille var bare veldig aktiv + at det så visst ut til at morkaken ligger mellom magen og fosteret og det gjør at det er vanskeligere å finne hjertelyd.
Skjønner du blir bekymret, det ble jeg også. Og ble så glad da hun sa vi måtte titte etter isteden for å ikke vite.

Jeg har ikke funnet hjertelyden med dopler heller.. Er 11+1 idag.. Var sikker på at det ikke var iorden der inne, men på ul idag viste en frisk og fin liten baby❤❤❤ Ikke bekymr deg ( Det gjorde jeg og uten grunn!) ❤

Var dopler hun brukte , og sa at bebis lå ved skambeinet men ikke mer hvordan den lå så får bare roe meg ned med at det er fint med bebis [emoji28] årh vill på ultralyd og skal ikke før til 24 på sykehuset [emoji85]

Husk at uke 11 er tidlig. Her ville ikke lege/JM prøve før 16+5. Jeg tror ikke doppler (hjemme) anbefales før uke 14 heller.

Jeg var hos jordmor idag, og hun fant den ikke (13+1). Jeg ble overhode ikke bekymret, da jeg finner den hjemme selv, og vet at det ikke er så lett når de enda ligger litt langt nede :happy:

Back
Topp