Hjertelyd

Sire22

Blir kjent med forumet
Skal til legen på første kontroll på mandag som kommer, er da 10+5 ifølge mensen termin :) Har ikke vært på ul enda. Men det jeg lurer på, får jeg høre hjertelyden da?
Husker ikke fra første gang jeg gikk gravid :)

Trodde ikke det heller, mener jeg ikke fikk høre der før andre gang jeg var der med første :) Men skal på ul neste fredag, så får se lille da :)

Tror kanskje det er i tidligste laget. Med storebror var jeg på første kontroll rundt uke 12, og da fikk jeg høre. Men de måtte lete en stund for å finne den

Sniker fra april 16 :) hos meg fant de hjertelyden når jeg var 13 uker på kontroll:) men mange jordmødre/leger som ikke vil leite etter den føre etter uke 16 fordi den er vanskelig å finne, og vil ikke da uroe den gravide hvis de ikke finner den:)

Får bare se :) Skal uansett på ul neste uke på fredagen, får vel både se og høre da? :) Er også litt spent på om det er en eller to :p Har vært så mye mer dårlig enn første gang, og har fått litt mage, som ikke bare er oppblåst :)

Skal til legen på første kontroll på mandag som kommer, er da 10+5 ifølge mensen termin :) Har ikke vært på ul enda. Men det jeg lurer på, får jeg høre hjertelyden da?
Husker ikke fra første gang jeg gikk gravid :)
Skal også på første kontroll på mandag :) hvis legen har tid så tenkte jeg om d var mulig med innvendig ul.. Har ikke vært på ul.. Er da litt over 9 uker.. Skader jo ikke å spørre :)

Min lege prøvde etter at jeg lovte å ikke bli skuffet om hun ikke fant noe :)
Hun fant ikke hjertelyd (9+2), men fikk inn noe sånn at det ikke var tvil om liv :)

Hos lege får jeg ikke høre noe før tidligst uke 12. Jm jeg har brukt venter til uke 15. De prøver ikke å finne hjertelyd før det for mange blir så redde om den er vanskelig å finne, noe den kan være enda da.

Legen fant hjertelyden uke 7+4 hos oss. Så alt er mulig, og varierer selvfølgelig av utstyr.

Jeg gikk privat og hørte hjertelyden allerede 6+1 og igjen 8+6. Men er nok forskjell fra person til person. Og ul apparater.

Var hos jordmor denne uken, er 10/11 uker på vei - ikke helt sikker :-P men hun ville ikke lytte etter noe hjertelyd enda.. Så er nok litt tidlig enda :-)

Når vi var på tul 7+2 og i dag 9+1 fikk vi ikke høre hjertelyd, men vi så tydelig at hjertet banket, så ble ikke akkurat bekymret.

Back
Topp