Hjertelyd

marihewn

Glad i forumet
❤ Oktoberbaby 2016 ❤
Fant akkurat hjertelyden til lille i magen lykke har letet lenge nå er 12+4 idag har ikke hatt nå tidlig ul så dette er første livstegn når fant dere hjertelyden?

Fant akkurat hjertelyden til lille i magen lykke har letet lenge nå er 12+4 idag har ikke hatt nå tidlig ul så dette er første livstegn når fant dere hjertelyden?

Jeg fant den i går :) 9+4
Sinnsykt deilig følelse!

Fantastisk ❤. Her fant legen den 11+1. Jeg har ikke doppler selv. Hørte den også hos legen i dag 12+2 :)

Har fått låne doppler av en venninne, og fant ikke hjertelyd de første gangene vi prøvde. På søndag(13+2) ble jeg plutselig redd for at de ikke skulle finne noe liv på UL'en vi skal på i morgen, så bestemte meg for å prøve doppleren igjen(etter å ha gått påsken uten å prøve) -Og da hørte vi hjertelyden!!!:Heartred
Første livstegnet for vår del også, og tårene ville ikke stoppe å renne den første timen!

Har fått låne doppler av en venninne, og fant ikke hjertelyd de første gangene vi prøvde. På søndag(13+2) ble jeg plutselig redd for at de ikke skulle finne noe liv på UL'en vi skal på i morgen, så bestemte meg for å prøve doppleren igjen(etter å ha gått påsken uten å prøve) -Og da hørte vi hjertelyden!!!:Heartred
Første livstegnet for vår del også, og tårene ville ikke stoppe å renne den første timen!
Fantastisk følelse!!:D spesielt når man ikke har hørt eller sett liv tidligere:D go beroligende lyd

Var hos jordmor idag å hørte
Er 13+1 :) Da jeg var 11 uker fant hun ikke.

Eg skal kjøpe en doppler i morgen og blir 12 uker akkurat i morgen så eg håper å finner hjertelyden i morgen :-) fikk litt håp om eg kanskje skal få høre den i morgen nå når eg har lest tråden :-) eg var på tidlig ultralyd i uke 10+3 dager så sjansen for det fortsatt er liv der er jo stor men eg klare ikke slå meg til ro ennå

Back
Topp