Hjertelyd

Har ikke prøvd angelsound i mine tidligere svangerskap. Høres hærlig ut. Er litt nysgjerrig på å prøve denne gangen, men er redd det blir litt stressa hvis jeg ikke finner hjertelyden. Hvilken type anbefaler dere, hvor bør en bestille og hvilken pris?
Jeg bestilte på angelsound sine sider på nettet :-) kom i løpet av 2-3 dager :-) veldig fornøyd med kjøpet. Bruker bare vanlig babyolje når jeg skal høre etter hjertelyden :)

Regnet på det og hjertet slo ca. 170 slag i minuttet :-D

Jaokei, kanskje jeg fikk opp feil muligens.
Hørte ingenting, men kom opp 202. Å vanligvis skal det jo ikke komme opp tall med mindre den finner noe, men siden det var så høyt ble jeg usikker :p Viste også bare i et sekund å akkurat når jeg skulle finne tilbake til området så ringe tlf å vi fikk inn fødsel haha :p

Jeg fant den :D dobbelt så fort som min egen puls og hørte min egen svakt i bakgrunn så ingen tvil om at det var riktig, både jeg og sambo fikk hørt på :D såå gøy :D 8+0 i dag :)

Da har min kommet :-) Hvor tidlig er det egentlig mulig å høre? Er jo bare 7+0/1 så jeg må vel vente ei stund enda.
Testa den bittelitt på egen puls og det ble veldig mye ulelyder, så det trengs nok litt øvelse her :-P

Da har min kommet :) Hvor tidlig er det egentlig mulig å høre? Er jo bare 7+0/1 så jeg må vel vente ei stund enda.
Testa den bittelitt på egen puls og det ble veldig mye ulelyder, så det trengs nok litt øvelse her :p
Hørte i 8+6 her nå (nr 2).. Sist hørte jeg ikke før uke 12-13.. bare ikke bli superredd om du ikke hører noe langt ned fant jeg det, ved skambenet ✌️

Back
Topp