Hjertelyd

Hurra for hjertelyd! Var litt sen med å bestille time til første kontroll, så er en stund til jeg får høre den hos jordmor. Men så hjerte slå på ul i uke 8, og skal på ny ul igjen om litt over en uke:Heartred skulle tro kvalmen, tretthet og andre symptomer skulle være nok til å forstå det hele, men til tross for at dette er vårt 3. Barn, så blir alt litt mer virkelig når man ser eller hører at det faktisk ER noe inni der:D

Er 12+3 i dag og var hos jordmor for første gang og fikk endelig høre det lille hjertet slå ❤ nå føles det helt virkelig alt sammen. Er så lykkelig!

veldig fin følelse å høre hjertelyden for første gang :) gleder meg til når jeg kan høre det :) er 9+0 idag.

Tusen takk :-) har liksom ikke turt å fortelle om graviditeten, men i går fikk hele familien vite det og alle ble så glade! Søsken, tanter, onkler, søskenbarn og oldemor. En stor og nært knyttet familie :-)

Tusen takk :) har liksom ikke turt å fortelle om graviditeten, men i går fikk hele familien vite det og alle ble så glade! Søsken, tanter, onkler, søskenbarn og oldemor. En stor og nært knyttet familie :)
Så herlig :-):-) gleder meg til å fortelle det til våre familier til helgen!:D

Så herlig! Gler meg til å høre hjertelyden!!

Back
Topp